понедељак, 27. јун 2011.

Klanica Bronx za dzaba Edits!!!!


Vec sam u par navrata pisao koliko volim Schlachthofbronx, elektronski duo iz Minhena, posto su definitivno jedni od najzabavnijih i najludjih predstavnika Global Bass scene.Zaista, sve sto ovi momci izbace bilo da se radi o njihovim stvarima ili remiksima tudjih jebe mame i stvarno sam jedan od njihovih najvecih fanova zadnje recimo dve godine koliko znam za njih.Ali, postoji tu jednA  stvar koja me onako pomalo iritira kad je ovaj dvojac u pitanju, a to je da se mnogo stiskaju za besplatno skidanje njihovih stvari od samih pocetaka.Ja sad ne znam da li je to njihova odluka ili politika njihove izdavacke kuce(Man Recordings) koji su inace poznati kao jako kvalitetni ali kao velike stekare.Sad svako ima pravo da radi sa svojom zikom sta hoce naravno, ali mene nervira sto realno koliko god originalni i progresivni ovi momci bili ipak ne bi trebali da zaborave da su svoj stil izgradili pod uticajima muzike raznih zemalja iz Afrike, Juzne Amerike i Balkana gde ljudi nemaju leba da jedu a ne pare za kupovinu muzike.Realno ako gledate stvari iz tog ugla, to sve malo smrdi na veliku prevaru, i zaista bi trebali da budu malo darezljiviji makar prema tim ljudima ciju kulturu eksploatisu.Nemojte me shvatiti pogresno, daleko od toga da ja licno tu nesto kukam, libu me raka bas, posto sve to uredno kradem i nabavljam sumljivim rusko-turskim putevima droge i zaista znam da nadjem (skoro) sve sto mi treba, ali opet mozda neko i nije toliko snalazljiv.Nema veze, upravo na saundklaudu nadjoh nesto jako zanimljivo a to je mali poklon kako momci kazu tj.sest ekskluzivnih i besplatnih edita koje ovi momci poklanjaju u cast njihovog desetohiljaditog fana na fejsbuku.Originalni izvodjaci nisu potpisani ali ja sam tu prepoznao Shabba Ranksa, Leftside AKA Dr Evil i starog smekera Slick Rick-a.Eto veselja, sve stvari su stvarno odlicne, mada drugo nismo ni ocekilvali.Hvala momci za besplatan download, siguran sam da ce fanovi znati to da cene i nadamo se da ce ovakvi poduhvati biti malo cesci.Aj rasprica se ja mnogo, bolje slusajte ziku, evo svega toga ispod



Нема коментара:

Постави коментар