уторак, 28. јун 2011.

Invaders from Mars!!!!!!!!!!!!!






Pre nego sto objavim post koji je napisao ovaj mali zeleni(ustvari crni) sa slike gore, sto ne zna sta bi kad mu ova mala ganka vako vrti guzicom, da vam kazem da je treci deo Tropske Bolesti za koju je zasluzan doticni gospodin upravo stavljen na saund klaud i da ne ispadnem kao da ga previse hvalim, jer ja mislim da je miks mnogo, mnogo, mnogo dobar tj. najbolji do sad, predlazem da ga poslusate i sami donesete svoj sud.Kao sto i ime kaze na njemu mozete cuti razne tropikalne zajebancije(doduse malo kiselije nego inace) i gomilu nove zajebane zike.Letnji miks, nema mnogo smaranja, egzoticno sranje za mrdanje bulje, pa sta vam lepse treba.Ne razmisljajte mnogo nego poslusajte i skinite



E sad, da se vratimo na planirano za veceras uz objasnjenje da sam ja sam hteo pre neko vece da napisem ovu pricu, al sam se spetljao posto je jako komplikovana i morao sam da zamolim  Marsu da on to uradi umesto mene,posto je on u ekipi uvek vise znao o reggeu a ja o repu.Jebiga svakom svoje, sobirekli.Ja sam gistro gengsta, a on kao Rasta(mada Rasta, ruku na srce ima bogme vise robije od mene, al to ne bi ni smeo vako javno da pricam, al ko ga jebe sad znate i to, pa nemo se zajebavate s nas).Da ne davim vise, evo vecerasnjeg planiranog posta.....


PRICA O MLADOM BOBIJU-Deo prvi-By Nenad Matijevic Marsa


malo istorije......
Moj drug i brat Vluja me je iscimao da napisem neki tekst o Wailersima i Bobu Marley-u odnosno o njihovim pocecima.E sad oni koji misle da je njihov prvi album izasao 1973.godine(Catch a fire), grese silno posto je Bob Marley 12 godina pre tog albuma snimio svoje prve dve pesme a to su Judge Not i One cup of coffe(1961)


A kako je do svega toga doslo?Pa prijavio se covek za audiciju koju je pravio producent Leslie Kong.
I normalno covek se odusevio i odveo ga u studio gde su i snimili te dve pesme
 u to vreme sa drugarima iz kraja, a to su Buny Livingston(Buny Wailer kasnije) i muzicarima(obratite paznju jer su ovi vec bili muzicari) Piterom Macentoshom(Peter Tosh kasnije) i Joe Higgsom koji je u to vreme Bobu bio drugar i mentor i koji je vazio za pionira geto muzike na Jamajci.Tada osnivaju grupu, od koje ja nisam nasao nista snimljeno nikada a to su Teenagers pa kasnije menjaju ime u Wailing Rudeboys pa Wailing Wailers.Tada ih primecuje Coxsone Dodd(legenda kaze da ih je Jimmy Cliff preporucio) i pruza im sansu u Studio One gde snimaju svoj prvi veliki hit Simmer Down 1963. godine


Na ovom snimku sa Bobom, Piterom i Bunnyem kao prateci bend sviraju veliki Skatalites, a zasto?Pa kao sto bi rekao Joe Higgs kroz smeh u jednom filmu-Pa trebalo mi je malo vremena da ih naucim akordima i harmoniji.Nadam se da ste shvatili o cemu se tu radi.Posle toga u razdoblju od 63e do 66te snimaju oko 60 pesama koje izlaze na raznoraznim plocama pod etiketom Studio One.To su bile razne ska i blue note pesme koje su kasnije bile obradjivane u reggae varijantama pod istim i razlicitim imenima.
Sto se tice prve ploce ja licno mislim da se ona zove "The Wailing Wailers" (accompanied by the soul brothers...) mi tu nemamo :) al imamo jednu koja se zove "Bob Marley and the Wailers with Peter tosh"(Evo slike dole, snimane mobilnim,profi jebiga)


Na njoj su  izdate neke od pesama snimljenih u studiu one.Posle toga dolazi do prekida saradnje(vec sam to pricao) i pocinje saradnja sa jos ludjim likom, a to je Lee Perry, koji pored toga sto je originalni producent albuma Catch a fire ploce., je bio "malo slobodan", pa je prilikom odlazaka u englesku tamo to i prodavao(a bez da nesto prijavi autorima).pa verovatno mu se to i obilo o glavu kad su Wailersi odlucili da vec snimljene snimke povere Chris-u Blackwellu....cu nastavim sledeci put odo da zacadim...
P.S.(ovo sad opet Vluja pise)
Eto videste koji je to profi, isece pricu, dal ce biti nastavka ja nemam pojma, posto je ovo pisao zadnjih pet dana!!!!!Nema veze, hvala puno i na ovome, a ja sam pronasao izgleda taj The Wailing Wailers at studio One iz 1965. mada bi vam najradije dao ovu plocu sto ima Marsa, posto se izlizala koliko smo je kidali kad smo slusali ska u srednjoj, al evo ovoga sigurno je zanimljivo ako niste slusali ranije.To mu dodje to od nas dvojice, lepo sanjajte i lepo spavajte, evo linka za skidanje VODJEEEE!!!!




Нема коментара:

Постави коментар