среда, 29. јун 2011.

Let there be HORNS!!!!


Ovaj post je originalno trebao da se zove Ganci crnci, a onda sam otkrio da jedan od bendova o kojima sam hteo da pisem veceras je totalno beo, jebiga stvarno volim taj bend al me iskreno nikada nije zanimalo kako izgledaju.A zasto je trebao tako divno politicki nekorektno da se zove?Pa zato sto bih veceras zeleo da vam prestavim svoja tri omiljena duvacka orkestra, ali ne duvacke orkestre kakve znate kod nas kao sto su legendarni ansambl Feata Sejdica ili jos jaceg Bobana Markovica vec duvacke orkestre iz nama omrzene amerike.Sta da vam kazem, ja zaista od svih instrumenata  najvise volim duvacku sekciju, bilo da se radi o trubi, trombonu ili saksofonu ja zaista lemim na taj zvuk jos od kad sam se kao mladji sekao na ska i reggae.Znaci veceras cu vam prestaviti tri takozvana BRASS benda, pa da krenemo sa mojim omiljenim i sa verovatno najnepoznatijim od ova tri....




Nadam se da ste culi ovu divnu obradu starog dobrog klasika koji u originalu izvodi pokojni Marvin Gaye.Ja sam ovu pesmu prvi put cuo na DJ Yodinom setu iz Fabrica u Londonu(tridesetom po redu) koji mi je i omiljeni Fabriclive ikada i na kome je car pustio i ovu numeru izmedju ostalog.Onoga trenutke kada sam je cuo automatski sam postao veliki fan ovoga benda.Hot 8 Brass band nam dolaze iz Nju Orleansa u kome je Brass band zvuk originalno i nastao.Imaju samo jedan album koliko ja znam i to je Rock with the Hot 8 iz 2007. na kome mozete cuti njihovu fuziju jazza, funka i hip hopa u brass fazonu i sta da vam pricam kad mi je to jedan od omiljenih albuma uopste.Nazalost ovaj bend je poznat po jos jednoj stvari a to je da su clanovi ovoga benda prilicno da kazemo zajebani odnosno gang related sto bi rekli ameri i vec imaju tri pokojna clana koji su imali izmedju 17 i 25 godina kada su poginuli(upucani) a cak dvojica su poginula od strane pandurske ruke(govna pandurska).Sta ce te, zaista tuzno ali tako je u starom prljavom i siromasnom Nju Orleansu.Da ne pricamo vise o tuznim temama evo vam link za album ispod omotaca pa vi izvolite skinite i uzivajte




http://rapidshare.com/files/134084467/Rock_With_The_Hot_8_Brass_Band.rar

 Nadam se da ste prepoznali ovu pesmu koju u originalu izvode Outkast a u ovoj verziji fantasticni Hypnotic Brass Ensamble.Ovaj devetoclani bend iz hladnog Chikaga u svojoj postavi ima cak osam clanova koji su rodjena braca i svi su sinovi Phila Corana cuvenog jazz trubaca najpoznatijeg kao clana ludog i nikad prevazidjenog benda na cijem je celu bio crni vanzemaljac Sun Ra.HBE su verovatno najpoznatiji i najaktivniji od ova tri benda posto su poznati po svojim saradnjama sa Erikom Badu i Mos Defom kao i gostujuci muzicari na albumu Plastic Beach od Gorillaz.Ovaj bend je vise klasicni jazz brass bend ali verujte mi uvek iznenade sa nekom obradom kao sto je ova gore.Izdali su desetak albuma i EPjeva a ja sam odabrao meni omiljeni a to je album simbolicnog imena The Brothas iz 2008.Evo ga dolje...
E ovi su me zajebali i prosto mi je neverovatno da su belci i to iz Viskonsina jebote.Kada budete culi njihovu ziku(ako budete zeleli) shvaticete zasto sam ja tako iznenadjen.Nema veze svako normalan zna da boja koze nema veze sa talentom i idejom i tako je i kod ovih momaka.Ovaj bend je zajedno jos iz srednje skole i sviraju pored klasicnog brass jazz zvuka jos mnogo stosta, pa u njihovoj muzici mozete cuti najvise uticaja hip-hopa ali i panka bogami i svoj energicni stil vole da nazivaju Riot Jazz.Izmedju ostalih na njihovim albumima mozete cuti gostovanja ljudi kao sto su Talib Kweli(vido od kolege Mosa pa se primio, kao oce i on da bude kul) i Mike Ladd-a.Stvarno fantastican bend i ja bi vam dao link za njihov zadnji LP(kolko ja znam) Is That Riot? iz 2006.Eto to mu dodje to za veceraske, skidaj dole, rolaj buksnu i uzivaj.Aj zdravo.

Нема коментара:

Постави коментар