петак, 29. јул 2011.

37th Chamber


Posto sam ovoga meseca vec pisao dva posta o Wu-Tang Clan-u, odnosno dva posta o klanu koji jos niste culi a mozda ste fan, danas bih vam prestavio nesto iz te price, po meni mozda i najzanimljiviji deo do sad a ujedno da zatvorimo tu pricu na neko vreme.Naime, culi ste mash-up albume, culi ste kompilacije sa originalima koje je RZA semplovao a danas bi vam prestavio jedan sjajan album sa instrumentalnim obradama  WTC-a, u izvodjenju mladog bruklinskog retro-funk sastava El Michels Affair.Ovaj album je izasao pre dve godine, produkciju je radio Rza himself, posto je bend inace umesan u klanove biznise i cak su vrlo cesto pratili dosta WTC clanova na uzivo svirkama, pogotovo Raekwan-a i Ghost Face-a posto njihov organski zvuk koji oni vole da zovu Cinematic Soul odlicno lezi kao podloga gangsterskim pricicama kojima su ova dvojica najskloniji u celoj ekipi.Zaista ovaj ceo album zvuci kao odlicni saundtrek za neki krimic iz sedamdesetih sa sve klavirom, violinom i odlicnim duvacima i ja licno mnogo volim ovaj album, iako realno i nije dobio neke specijalno dobre kritike kada je izasao, ali ja zaista nikada nisam slusao kriticare, koji su po meni obicno gomila majmuna koji su u devedeset posto slucajeva netalentovani za bilo sta pa se izdrkavaju na ovima sto nesto znaju.Nema veze, to je sad neka druga prica, ako volite Wu-Tang i ako vas je ikada zanimalo kako bi zvucao bend da su instrumentalisti kao sto nisu, ovo ce vam se sigurno svideti, uostalom poslusajte dole kako to zvuci pa odluku donesite sami, ako se slozite samnom album vam je ispod pa izvolite...



 



Нема коментара:

Постави коментар