недеља, 31. јул 2011.

Kikiriki, semenke, mikstejpi, kompilacije, suncokret


Dobra stara sulja, ako to ne volite i ne furate tarzanku onda niste iz Zemuna sigurno.Dobro aj za tarzanku se zajebavam, ali sulja je obavezan rekvizit bez zajebancije.I to nikako ova iz prodavnaje nego gore trk na Gardos, pa kucnes babi na prozor pa ti onda ona da.Kao pajdo da diluje, to su bili dani, moracu otici ovih dana da vidim da li je jos ziva i dal jos valja robu.Necemo vise o tome nego da predjemo na muziku.Veceras malo vise zike nego inace, par mikseva i kompilacija a za pocetak nesto privatno iako sam pre par dana rekao da necu vise, al jebiga vratih se sad sa Rudnika, koji je inace prelep u ovo doba godine, sa produzenog vikenda i imam sta da vidim.Marsovac re-editovo nas stari miks iz prosle godine, Muzika za igru br.10, mada ja stvarno ne znam iz kog razloga, posto je isti samo malo losiji jebiga.Nema veze, oprosteno mu je posto je izbacio i svoj novi miks a to je Tropska Bolest br.6 koji je jako dobar, standardne kisele hipnoticke zajebancije na koje smo vec navikli od njega, evo njegovog miksa OVDE a ovog kao naseg OVDE  a ako vas zanima original od MZI br.10 imate link na ovom blogu u privatnim postovima.E sad, malo mi je stvarno glupo sto stalno stavljam Marsine mikseve ovde a nisam jos nijednom stavio nista od dva po meni najbolja nasa DJ-a a to su gospoda Neki Stranac i Goverment 4000 naravno pa bi se ovom prilikom javno izvinio zbog toga i stavio njihova zadnja dva miksa od pre mesec dana.Na prvom mozete cuti uglavnom moombahton ciji ja i nisam neki preveliki fan ali kada to radi Neki Stranac, sasvim je to neka druga prica, uostalom poslusajte sami, evo miksa 




E sad kad je rec o Govermentovom miksu, tu je prica vec drugacija i meni licno muzicki bliskija pa na ovom miksu mozete cuti uglavno hyper soca i tropikal zajebancije ala Poirier, koje ja stvarno obozavam i ovaj miks jeeeeebe mater, svaka cast stvarno.Evo i njega ispod...



Nista, toliko o plavoj momcadi(kako mrzimm ovaj izraz) a sad da predjemo na par kompilacija za veceras, nadam se da ce te biti zadovoljni sa izborom. Za pocetak nesto jako ekskluzivno i nesto sto je izaslo  pre dva dana i placa se i za to opet mozete zahvaliti Marsi, posto sam link nasao u inbox-u pa uvek mogu njega da namestim ako FBI dodje da me apsi.Svakako skidajte brzo, posto mogu da ga sklone a radi se o prvoj oficijalnoj kompilaciji Diplo-ve Mad Decent etikete.Dosta novih stvarcica, par remiksa starih biranih od strane Diplo-a naravno, odlicna kompilacija stvarno i na njoj pored Diplo-a mozete jos cuti nase stare drugare a to su South Rakkas Crew, Dillon Francis, Paul Devro, Boy 8-bit i mnogi drugi.Evo linka za skidanje OVDE samo ticu, nemo nikom da kazete.Eto ta je prva i najekskluzivnija, a sad jedna malo starija za sve one koji nisu bas upuceni u to sta je Electro iliti Nueva Cumbia, koju ja mlogo volem i pisao sam malo o tome ovde pa ne bih sad ponovo.Uglavnom, ovo je jedna odlicna kompilacija za sve one koji nisu bas specijalno upoznati sa ovim pravcem, nesto kao ubrzani kurs.Naime, iako je originalna cumbia poreklom iz Kolumbije, ova nova, elektronska se najvise cepa u Argentini,odnosno Buenos Aires-u za koji mi par drugara koji su imali tu srecu da malo vide juznu Ameriku kazu da je bukvalno centar sveta i neverovatan grad( dace bog i sreca junacka, pa se u to i uverim sam).E otuda i ova kompilacija sa njihovim najreprezentativnijim nueva cumbia facama, obavezno overite, necete se zajebete.Uz taj strucan, kriticarski opis bi i zavrsio pricu o tome a link za skidanje je OVDE!!! I za kraj nesto sasvim drugacije.Naime, radi se o duplom disku pod nazivom Electro Revolution Swing i na njoj uglavnom mozete cuti trash metal i grindcore klasike.To sve, ali juce ujutru, posto kao sto ime kaze ovde otprilike mozete cuti ono sto je najkvalitetnije na electro swing sceni, koji je recimo ponovo sve popularniji i mogu vam reci da se ja sve vise navlacim na ovaj zanr, najvise zahvaljujuci gospodinu Kormac-u o kome sam pisao pre par postova.Njega ovde mozete cuti u sjajnoj numeri Wash my hands, a pored njega tu su jos Caro Eerald, In Grid, Carnival Palace, Riva Star i mnogi drugi.Odlicna kompilacija na kojoj mozete cuti razne razlicite elektronske verzije dobrog starog swing-a i evo i nje OVDE!!! Nista, sa ovim bih zavrsio za veceras, mislim da je i bilo i previse zike za jedan post, al sta cu, tako mi doslo.Za kraj meni licno omiljena Electro Swing stvar iz ove godine, onako kao slag na tortu, uzivajte uz dobrog starog Fred Astair-a i ljupku Ginger Rogers, cuvajte se i zdravo bili...



Нема коментара:

Постави коментар