недеља, 3. јул 2011.

Izvinite zbog prekida programa




Nista samo da vam kazem da par dana necu biti tu, odo ja da me cika doca malko secka i namesta.Nema veze, vidimo se za ne znam kolko dana al nadam se ne vise od dva,tri.Simbolicno prva pauza na ovome blogu je tacno cetiri meseca od njegovog nastanka i sta da vam kazem, ja sam vise nego zadovoljan citanjem(i slusanjem) na njemu posto ja nemam fejs, spejs i te gluposti, pa je ovo vise nego odlicno.Evo videh sinoc da je dobio i svoje prvo mesto na tudjem blog listu i to ni vise ni manje nego na nasem najboljem i najpoznatijem blogu a to je Abraxas365dokumentarci (pitam se samo cije li je to delo,hehehe).Eto toliko o privatnom statusu ovoga bloga, kontam da ce sad da Hell break loose sobirekli ameri.Nista hvala puno za reklamu, hvala neznancu tj. neznanki(opet hehehe) na preporuci, hvala drugarima na podrsci i to mu dodje to.Al se oprastam ko da cu da geknem jebote.Vi ostavite neki komentar kako vam se svideo blog do sada da imam sta da citam kad izadjem i za kraj ovog posta jedna pesma o doktorima, posto su oni glavna tema ovih dana(u mojoj glavi) odsvirana od strane naseg po meni najjaceg trash HC benda ikada i aj zdravo bili i nemo pravite sranja dok nisam tu....



Нема коментара:

Постави коментар