субота, 23. јул 2011.

The last rude girl


AMY WINEHOUSE
1983-2011


Eto, culi ste verovatno sta se desilo danas, pored masakra u Norveskoj jos jedna jako tuzna vest je uzdrmala ceo svet.Danas je svet napustila jedna divna, mlada, previse talentovana i uvek okrutno osudjivana devojcica i jedina zvezda tih razmera koju sam ja licno veoma cenio i postovao, pre svega zbog svog fantasticnog vokala i divnih pesama i zbog toga sto se uvek izdvajala iz mora Britni klon bimbo plavusa i napaljenih guzatih crnkinja.Ako mene pitate Amy je bila poslednja prava pop ikona i ako smem da kazem Nina Simone 21. veka bilo zbog svog iskrenog down to earth stila i ponasanja a i svoje ocigledno prevelike ljubavi prema staroj jazz i soul muzici.Pored svega ovoga specijalno sam je gotivio posto je imala isti omiljeni bend kao i ja a to su veliki The Specials i ljubav prema njima i prema ska muzici je najbolje pokazala na svom The Ska EP fan izdanju za koje niko nije ni slutio da ce biti njeno poslednje.Ako niste slusali, evo skinite ga OVDE!!!
Nista ne bih vise drzao posmrtne govore, posto nisam specijalno vican u tome, a vi ako se ne slazete samnom i u fazonu ste tipa sama je kriva i to, setite se da je najlakse kritikovati i moralisati i za promenu nekad malo pogledajte u svoje dvoriste i bar priznajte koliko je njen zivot u stvari bio tuzan i promasen jer ne moze svako isto da podnese teret slave, a Amy je nazalost bila samo normalna i izgubljena devojka iz Juznog Londona a ne neko ko ceo zivot sanja da postane zvezda i ceo zivot trenira za tako nesto,Za kraj bih vam pustio moju omiljenu pesmu od Specijalaca u izvodjenju ove velike pevacice i to mu dodje to.Poslednji pozdrav Amy, pocivaj u miru i ako nista,za promenu te danas niko nece dirati i osudjivati....



Нема коментара:

Постави коментар