субота, 23. јул 2011.

Toma ne ceka nikoga


Ako citate ovaj blog(mada ne verujem, posto ovo cita samo moja rodbina) mozda ste primetili da ja pored muzike sa vremena na vreme volim i da stavim i neki crtani spot ili muzicki video iz razloga sto ceo zivot volim animirane stvari, pogotovo one stare, rucno crtane i veliki sam fan i kolekcionar svega toga.Volim i igrane filmove, i kontam da se razumem donekle ali takodje kontam da je jako nezahvalno pisati o njima posto se uvek nadje gomila pametnjakovica koji ce vam se posrati u facu ako vam se svidi nesto sto njima ne.Ovako se drzim muzike i kao mirna backa.I crtaca ponekad posto to mnogo volem.U svakom slucaju veceras bih ubio dve muve jednim udarcem i samim tim pomenuo jednog velikog coveka o kome takodje ne bih mnogo pisao posto sam siguran da ima milion ljudi koji bolje poznaju lik i delo ovog gospodina pa da ne trtljam tu nesto bez veze(drzim se ja lepo onih pankera, repera i ostale bagre a o umetnicima bolje neko drugi).Verovatno po slici gore kontate da pricam o kralju protuva, gospodinu Tom Waits-u i veceras bi vam pustio jedan njegov cuveni animirani klip cisto ako niste to videli,posto mislim da bi svakako trebali.Radi se o cuvenom klipu Tom waits for no one za koji je zasluzan animator John Lamb u kojoj matori Toma peva svoju staru The one that got away. Da ne tupim vise, evo videa koje posvecujem svim onim zenama that got away...




Evo kad smo vec kod Tom Waitsa i posveta da vam pustim moju omiljenu od ovog gospodina koju posvecujem mom prerano preminulom i najboljem drugaru svih vremena Srkiju Majeru plus jednom bogu hvala zivom ali ne bas zdravom drugaru Dzozefu Hamondu, zna on zasto.Ajde Tomo zapjevaj onu nasu staru...


Нема коментара:

Постави коментар