понедељак, 25. јул 2011.

A dje je punk?


Nema veze,necu pricati  mnogo veceras, evo pet pankerskih albuma koje mozda niste culi a trebali bi po meni.Bez nekog preteranog reda niti bilo kakve povezanosti.A i malo sam smekso nesto sa zikom ovih dana na ovome blogu .Te soul, te rep i tako to.Jebes to, veceras pet zajebanih.Za pocetak najprljavija kopilad Crackrocksteady ekipe i najmladji jebiga, grupa No-Cash i album Run your pockets iz 2003.Nju skul neki ali nikako za zajebanciju, treshina totalna pankeraska i odlican i vrlo originalan stil, stvarno mi ne zvuce ko nijedan drugi bend, i ako ste raspolozeni za dobru cukacinu najveca preporuka i evo jedne skejterske dobre cisto da cujete kolko ova djeca jebu mame, a album ispod...






Evo druga stvar za veceras, album koji sam tek veceras poslusao kako treba, ne znam ni sam zasto sam mislio da je bez veze i stalno ga preskakao. posto ovaj bend mnogo gotivim, pogotovo Something green... album ali o njima cu specijalno poopsirnije kad me ne bude mrzelo.Veceras samo album, bez price.SNFU i njihov poslednji, a mozda i gresim, album In the meantie and in between time iz 2004.Koliko je dobar album, nisam imao pojma.A koncert kakav je bio, al o tome drugi put.Samo podslusajte ovo dole i sve ce vam biti jasno.Ovaj Chi Pig stvarno redak lik generalno, videh svojim ocima.Drugi put cu vam ispricati, bolje poslusajte koliko je ovo zajebano, cista poezija....




E sad, nesto skroz drugacije.Moj omiljeni nemacki OI! Punk bend.Cuvene SHARP skinjare i verovatno najpoznatiji i najveci nemacki anti fasisti.Cuveni Loikaemie i po meni njihov najbolji album III iz 2002. godine.Stvarno odlicna oi pankerica, fantasticna svirka i verovatno jedini bend koji ja volim da cujem a da pevaju na svom maternjem njemackom.Dupli album je u pitanju, na prvom CD-u studio, a drugi lajv materijal.Produkcija nemacka prava, znaci ispeglana a ne kvari muziku,ko sto ameri znaju da urade, a pesma ne zna se koja je bolja od koje.Legendarni album, skidaj i ne razmisljaj....




  
Loikaemie-III

E sad da ne bude da sam ovde stavio samo albume novijeg datuma, jedan odlican ali nazalost nikad dovoljno poznat bend sa pocetka osamdesetih.Radi se o zajebanskom bendu Serious Drinking i njihovom prvom LP-ju The revolution starts at closing time iz 1983. godine.John Peel ih je obozavao, pa im dajte sansu, nece se zajebete.Ako vas zanimaju stvari kao sto su fudbal i alkohol, onda je ovo prava stvar za vas.Cist klasik....




  
Serious Drinking-Revolution starts at closing time

I za kraj, nesto i previse zajebano i nikako za osetljive bilo da se radi o zvuku, bilo o ideji ovog benda generalno.Kraljevi metalskog hard core-a, unuci Charles Mansona i jedna jako zajebana ekipa u globalu.O njima mozete opsirnije procitati na Abraxas365 blogu, ja bi vam samo dao album, EP ustvari, meni omiljeni od ove grupe fanatika.Humanity is the devil iz 1996. je u pitanju i zao mi je samo sto ne mogu da vam dam original izdanje da procitate malo knjizicu koja se dobiva uz njega.Evo moje najomiljenije pesme svih vremena iz ovoga zanra, album je ispod, to mu dodje to, cao nema vise....





  
Integrity- Humanity is the devil

Нема коментара:

Постави коментар