уторак, 26. јул 2011.

8-Bit wonders of the world


Sigurno se mnogi od vas secaju, zavisno od godista naravno,8-bitnih kucnih masina kao sto su Commodore 64 ili ZX Spectrum i fanaticnog zaludjivanja kojoj je moja generacija itekako bila sklona.Kao sada deca mnogo provode ispred kompjutera i to, ma mi smo znali da sedimo i po tri dana ispred televizora i da pikamo bez prestanka, znaci takodje i bez jela, pica ili bilo kakvog odlazka u klonju, posto bi takvi prekidi obicno znacili preskakanje vaseg reda i slicno pa posle moras da se svadjas a neretko i da se pobijes zbog toga.A tek kad krene kasetas od komodora da jebe, pa moras da ga podesavas sa onim malim srafcigerom po pedeset puta i da ocitavas iz pocetka i to je isto znalo da traje satima, ali ta sreca kad uspes, to je nezamenjiv osecaj.Sa Spectrumom su stvari bile malo drugacije, posto su tu bile original kasete sa po jednom igricom i retko kad je pravio problem.Moj burazer ga je imao i najvise smo provodili vremena uz onu igricu gore, to jest uz Jet Pack, koja mi je stvarno najomiljenija igrica iz tog perioda i po meni pravi klasik.E sad, sve vam to govorim posto sam vam danas spremio dva specijaliteta i po meni dva vrlo zanimljiva albuma.U pitanju su dva albuma u potpunosti odradjena na japanskim 8-bit konzolama, i nije tajna da je taj zvuk sve popularniji zahvaljujuci bendovima poput 8-bit Weapon,Boy 8-Bit ili meni najacoj Yahtari ekipi, o kojoj sam vec pisao ovde ali oni svi uglavnom koriste moderne masine da bi dobili taj retro zvuk dok je ovde sve uradjeno originalnom metodom i na pravim starim masinama.Tako da bi vam danas dao album Warm Yummy Dub koja je tribjut Dub muzici odradjena sa 8-bit masinama, i drugu pod imenom Rude Boy koja je vise posveta reggae i ska muzici i stvarno su obe bas odlicne i stvarno sam uzivao slusajuci stare elektronske raspale zvukove u rasta i rude boy varijantama.Obe mozete legalno skinuti za dzaba na Bandcamp sajtu, samo kliknete na linkove pod omotacima, nista lakse i uobicajena stvar, mada mi nekad stvarno nedostaje vreme kad je sve islo miliom puta sporije i kad smo morali biti strpljivi, al sad je tako kao je.Nema veze, uzivajte svakako....










Нема коментара:

Постави коментар