уторак, 26. јул 2011.

Deset soma citalelja plus MIV-MZI-Numero UNO-DI Oridjinal!!!!


Nista drugari, evo ovaj blog je presao cifru od deset soma citatelja, zbog cega sam ja i vise nego zadovoljan, pogotovo ako se uzme u obzir da jedno osamdeset posto mojih drugara ovo ne cita, niti ih bilo sta slicno zanima, dok za ostalih dvaes posto i nije bas tako pa par meni bas dragih ljudi ovo prati i dopada im se i hvala im puno na podrsci svakako.Druga stvar je da ja nikad nisam imao ambicije da ikada napravim ista slicno, vec je ovaj blog smisljen da bih izreklamirao mikseve koje smo Marsa i ja stavljali na saund klaud profile tih dana pa kao ako neko slucajno nadje ovu stranicu nek poslusa malo, i sve u tom fazonu.I onda kao slucajno jedan post, drugi i meni se svidelo i poceh ovim da se bavim svakodnevno posto sam zaludjen muzikom celog zivota i mislim da znam ponesto o tome, i evo pet meseci kasnije skoro trista postova napisah i mogu vam reci da sam se posteno navukao.U medjuvremenu izgubih zelju da pravim mikseve sa Marsom, zbog raznih stvari ali nema veze, to je nesto privatno, svakako Marsa pravi odlicne mikseve sam a ja sam se bacio u blogere, koliko god mi to oduvek pederski zvucalo.
E sad ime bloga je uzeto zbog istoimenih mikseva koje smo tada pravili a cela prica ide ovako.Nista, na insistiraNJe moje drugarice Draganice da bi Marsovac i ja trebali da pustamo muziku zaJedno, odemo mi u Sobaricu da dogovaramo nesto sa nasim drugarima Petrom i Vlajsom carom da nam daju neko vece, i ovi kao sve super samo kako da vas najavimo.I mi kao pa Marsa i Vluja, kako drugacije, i oni kao daj ne serite, smislite nesto pametno.I mi tu par buksi, par piva, kao Tropski kurci-palci pa Geto ovaj, onaj, kao Bas i trtemrte i sta ti ja znam, i Marsa iz zajebavanja kaze Muzika za igru( jeste Marso, ti si smislio ime) i Petar kaze e pa to nije lose i tako osta.Nije neko specijalno ime ali asocira na cuveni album od Djordjeta Marjanovica i na babe koje djuskaju uz taj luuudi shiz zvuk, bi nam simpaticno i to je sada to.Onda ja reko necemo pustamo bez veze, aj da napravimo listu sta ce pustamo i ta lista posle bese izmiksovana kao promo miks za nase tematsko vece.Nista taj prvi put bese super posto se nasa sestra Sajsi ponudila da nam bude gost, pozvala i FTP i to sve prodje uglavnom kako treba.Medjutim pustasmo jos dvaput i to bese onako, tuzno i traljavo i mi kao jebes ti ovu zajebanciju, pogotovo sto ja radim i bas nemam toliko vremena.Batalismo mi javno eksponiranje, ali vec tri miksa zA tri veceri bejahu gotova i mi kao aj bar ovo da nastavimo da radimo i za tri, cetri meseca mi zavrsismo dvaes mikseva i svaki bese preko sat vremena i bas su se svideli ljudima i sve kao super, medjutim ja i nesto nisam mogao tu neke stvari da iskuliram, reko Marso cepaj ti svoju miksetu a ja cu da kucam i da preporucujem ziku.Jebiga, jeste mi malo zao i malo patim za tim periodom, ali ovo mi vise odgovara i ovde sam svoj na svome i ako se ovo nekom dopada onda super i hvala mu, a ako misli da je sranje neka ne cita i skroz prosto i jednostavno.Ja radim sada ovo i radicu sve dok mi ne dosadi i iskreno boli me tuki ako neko misli da je ovo sto radim sranje, to je njihov problem ne moj.Ako nista, bar mi je ostalo onih dvaes mikseva i ja tu stavih poneki, mozda je neko nesto i cuo i skinuo a mozda se nekom i nesto ne daj boze i dopalo.Nista, veceras bih vam dao taj nas prvi miks da skinete i cujete, napravljen je pre jedno godinu dana, mislim da je mnogo dobar i da smo posle imali mozda bolje tehnicki odradjene mikseve ali da ovakvu plej listu nikad nismo ponovili.Samim tim da zavrsim ovu pricu i da zatvorim krug i da stavim tacku na sve to.Evo poslednjeg MZI miksa koji cu stavljati ovde, evo vam i plej lista, evo vam link, hvala na paznji i dovidjenja.....

MARSA i VLUJA-MZI1-2010-TREKLIST
01-INTRO
02-El Hijo del cumbia-Soy el control
03-Munchi feat Caballo-Raus de grecia
04-Xerife do Funk-Donzela
05-Dubble standard-Chrome optimism-Kush Aurora RMX
06-AnimalstatusXmajor Lazer-Who run the floor on halloween
07-Dillion Francis-Westside!
08-DJ Mujava-Township funk-Radioclit RMX
09-Congorock feat. MR Lexx-Babylon
10-The new york dutch masters feat. Spoek Mathombo-Voodoozela pt.II
11-Die Antwoord-Evil Boy
12-Schlachtofbronx-Mad instrument
13-Buraka Som Sistema feat. Kano-Skank-Foamo RMX
14-Major Lazer-Bruk out-Buraka Som Sistema mix
15-Nas and Demian Marley-As We Enter-Foamo RMX
16-Datsik-Firepower-Munchi Moombacore RMX
17-Groove Armada-Pull Up-Crank it up-Mad Decent Diplo RMX
18-Porier feat MR.Slaughter-Get crazy
19-Dizze Rascal-Stand up tall-Radioclit Edit-Schlachtofbronx RMX
20-Shazalakazoo RMX neki
21-Savage Skulls and Douster-Bad Gal-Crookers RMX-Douster caliente edit
22-Schlachtof bronx feat Ete Kelly-Farafina
23-Stormae-Porier-Boogat-Alors on que viva
24-Isa GT-Pa las mamasitas-Chief Boima and Orion RMX
25-Zen Death Squad-Superman-ZDS RMX\
26-Rusko-Da cali anthem
27-Porier-Rusko-Hold On Wha-la-la-leng-Porier Refix
28-MIA-Born free-Hgh Contrast RMX
29-The Qemists feat. Chantal of Invasion-Fading Halo
30-Mumdance-Forget Me Now
31-Schlachtofbronx feat Double J-Di Finga
32-Tim Turbo feat. Spoek Mathomboand Gnucci Banana-Hush-Iggy Iggy
33-Jahdan Blakkamoore-Go round payola
34-Cotti feat. Doctor- Rise the temperature
35-Borgore-Nympho
36-P Money and Sukh Knight-Left the room
37-Skrillex feat. Foreign Beggars and Bare Noize-Scatta
38-Kill Bill Gates OUTRO

2 коментара: