среда, 27. јул 2011.

Videorama DA MONTLI EDISHN


Sada vec standardna prica, i ovaj put pravimo osvrt na najbolje spotove, po meni naravno, iz ovoga meseca.Ovaj put sve sami odlicni klipovi i meni vrlo dragi umetnici i stvarno velike face.Ne znam koji mi se spot vise dopada, par jako zanimljivih i par ovako bas provokativnih videa.Za pocetak novi Beastie Boys i to cela verzija novog videa, traje skoro 12 minuta i za njega je zasluzan njihov stari drugar Spike Jones plus novi Slaine, Tyler The Creator, Prince Zimboo (URAAA!!!!), Isa GT i par trandzi, kraljevi mash-up zajebancija Eclectic Method u svom vidjenju tamne strane sile i za kraj fristajl najveceg cara( ujedno i najveceg morona) na Grime sceni Tempa T-ja u zaista retko agresivnom fristajjlu u kome kamerman zamalo da najebe.Super zabavni montli edish, nadam se da ce te se sloziti samnom, pa da krenemo polagano.Nazalost, linkovi za nove Beastie nesto jebu ali svakako to mozete pogledati ako kliknete OVDE!!!! Ostatak liste pogledajte dole...









I za kraj jedan covek koji mi nikad nije bio specijalno duhovit, mada sam se kao klinac sekao na njegov UHF film, u pitanju je Weird Al Yankovic naravno i on ima novi album, a ovu stvar bi vam pustio posto je jako poucna i malo se zapitajte da li ste i vi u istom problemu, posto mene takve stvari jaako iritiraju, evo pogledajte o cemu se tu zapravo radi...





Нема коментара:

Постави коментар