петак, 1. јул 2011.

NOVE lampe za stare....


Eto da zavrsimo sa privatnim postovima vise, evo jos da vam kazem da nasa prva dama bluza i uopste jedna divna i mnogo talentovana devojka za koju ste culi sigurno(ako niste onda ste glupi shabani) Ana Popovic otvara veceras Summertime weekend u Sava Centru, a zasto je to privatni post?Pa zato sto njena sestra Maja takodje poznata kao jedna od najdivnijih devojaka u univerzumu sutra slavi rodjendan, pa ja kao stara namazana fukara zelim unapred i prvi da joj cestitam rodjosh i da joj pozelim da samo ostane takva kakva je i ove godine i mislim da joj nista vise ne treba od toga(i to je previse).Eto ovaj blog sve vise pocinje da lici na zelje, cestitke i pozdrave na radio Dzenarici pa ajde malo da krenemo sa ozbiljnim postovima tj. sa novitetima ove nedjelje koji su meni zapali za oko a mislim da ce i vama biti zanimljivi...




Za pocetak nesto od Major Lazer-a sto je uvek zanimljivo i uvek se digne velika prasina.Naime oni su izbacili stvar(demo) koja je ekskluzivna a stara tj. numera koja nikada nije izasla na Guns dont kill... albumu niti posle toga.Numera jebe mame kao i druge od ovog dvojca i nosi ime German Elefant Killer i u njoj gostuje stari Jamajkanski macor Elephant Man ako ja ne gresim(a ne gresim) i nju besplatno mozete preuzeti na njihovoj FB stranici tj. OVDE!!!! Mozda me neko zna kao velikog nepriatelja svega vezanog za fejs tako da sam ja numeru odslusao na jutubu i eve je dole....


Evo kad smo vec kod Elephanta i Major Lazera evo jedne malo starije numere koja je obrada od Bejonce jebiga, al je mnogo dobra majke mi i takodje nikad nije objavljena nigde, al nema veze posto je mozete cuti i skinuti na nekim bugarskim sound cloud profilima.Zajebavam se naravno, evo i nje OVDE!!!!






Evo i necega cemu sam se ja vrlo obradovao.Radi se o mikstejpu koji je izbacio jedan od meni omiljenih novih repera a to je Afrikan Boy.O ovome decku sam vec malo pisao na ovom blogu, ko ne zna on nam dolazi iz Londona a poreklom je iz Nigerije.Postao je poznat posto su ga mnogi poznati likovi bas dosta hvalili ove i prosle godine, pogotovo MIA, kojoj je bio i gost na turneji i zaista ima odlican stil i vrlo duhovite rime.Njegovog oficijalnog LPja jos nema ali skinite ovaj mikstejp, posto je odlican i od matrica ovde mozete cuti numere koje u originalu izvode Damian Marley, Lil Jon, Nate Dogg, Rusko i mnogi drugi.Evo jedne numere sa ovog mikstejpa dole, a link za skidanje je ispod.Ozezi....



I za kraj ovog posta spremio sam vam jos tri nova videa, dva iz ove nedelje a jedan od pre dvadesetak dana.Nove stvari su zadnji video za Tyler the Creator-a, koji je fan made kolko sam razumeo al mozda i gresim i u kome mozete videti razne negativne uticaje narkotika na mlade i jos nedovoljno razvijene mozgove.Drugi je novi singl za Magnetic Man koje ce neko i gledati na Exitu ove godine(ja necu sigurno) i u ovoj numeri gostuje meni omiljeni Grime MC a to je P-Money.Ovo je singl verzija ove numere posto je ovo instrumental u originalu tj. na albumu.I za kraj pogledajte novi vido koji su uradili nasi Panamski drugari a oni su Los Rakas i pogledajte sta meni najvise nedostaje za ovih petnestak dana strejta, aj pa u zdravlje....




Нема коментара:

Постави коментар