четвртак, 14. јул 2011.

Sedam malih gusara


Aaa, gusarski zivot je pravi zivot za mene.Otvoreno more, losa higijena, alkohol, kradje i silovanja.San svakog pravog muskarca.A najbolji deo je kad ti se neko ne svidja, samo ga bacis ajkulama.Ma divota ziva.Evo u to ime dva izdanja koja imaju slicnu tematiku, doduse ovo prvo samo po imenu.Naime meksicka ekipa okupljena pod imenom Fiestas Pirata(gusarska zurka) slavi godinu dana postojanja svog bloga i u to ime izbacise svoju kompilaciju sa uglavnom meksickim DJevima plus iz Venecuele, Argentine i Kolumbije koje su promovisali i na njoj mozete cuti tropikalne zanrove kao sto su Guaracha, 3BALL, Cumbia i Latin Bass.Od poznatijih faca tu su DJ Javier Estrada, Caballo, Jairo Mendes i drugi.Odlicna kompilacija i ako vas zanima kako zvuci nova Latin Amerika i sta slusa omladina sa spanskog govornog podrucja i volite nove, kisele elektronske zajebancije ovo je prava stvar za vas.Poslusajte sve to dole, a ako vam se svidi sve djuture skidajte OVDE!!!! 



Eto tolko o tome a sad nesto malo vise gusarski

 

Nista trazim ja neku novu pankericu pre neki dan i posto se nesto ne razumem u ove nove bendove a i uglavnom su svi sranje, privuce me nesto sto je okarakterisano kao Pirates Punk i ja rece sve sam cuo al ovo jos nisam.Reko ovo je neki celtic punk i bio sam u pravu, ali ljudi znate koliko dobar.Malo brza i tvrdja verzija tog zvuka sa piratskim temama o dalekom domu tamo negde, fantasticna frulica sto vozika preko cukanja i sing a long melodijice sa da kazemo gusarskim vokalom(aaargh!!).Reko koji su ovi, neki Irci ili Ameri i slusam ja tako ovaj fantasticni album do devete pesme i ovi krecu da pevaju.I ide pesma The rusty side of....er Zagreb??!! Hrvati bato, nema veze reko svaka cast momci idete vi pravo na blog i evo ih.Verujte ljudi fantasticni album, mnogo jace od vecine poznatijih kolega iz zanra i svakako sve pohvale i najtoplija preporuka.Evo album skinite OVDE!!!! a evo inajjace stvari sa istog i nista, vidimo se i mirno more....


Нема коментара:

Постави коментар