уторак, 19. јул 2011.

Druga strana klana


De ste ,sa ima?Evo ja u izolaciji i dalje, danas sam saznao da cu takav biti jos dvaes dana, al sta je tu je.Nisam pisao nista pet dana posto mi komp geknuo skroz, al sada radi ko blesav i da se vratimo pisanijama i novoj mjuzi pre svega.Ko sto reko ne bi na netu pet dana i brine me to sto sam se tako navukao i kao odma zabo, a do pre dve godine ga nisam koristio uopste, ali stvarno, nisam ni imao net niti me to nesto zanimalo a sad nisam mogao da sacekam da zablejim jebem mu mater bas.Taman sam ovih dana odgledo par dobrih filmova, procitao Abraxsasov vodic kroz okultni film(fala mnogo za posvetu i za knjigu naravno) i uzivao, slusao Kormac-a uglavnom(fala Marso) i jednom recju bas ekskulirao.Kad evo me opet vracam se elektronskoj navucenosti a bogami i drugim porocima sve vise, al necemo sad o tome vec o novitetima koje propusti ovih dana.Nista gledam tako dosta novih dobrih stvarcica u kojima cu uzivati ovih dana al jedan novi mash up album mi se ucinio specijalno zanimljivim pa bih ga i vama preporucio.Naime radi se o mash up albumu najvecih shadow boxera u muzici ikad Wu-Tang Clana i verovatno najpoznatijeg post-hardcore benda svih vremena Fugazi-ja.Zvuci kao ne bas najbolja kombina ali verujte mi i nije bas tako posto je album jako dobar, uostalom poslusajte i sami...

 

Ne znam za vas al meni ovo stvarno super zvuci i jako mi se svidja cela ideja i kako je sve to odradjeno, posto je WTC bukvalno saundtrek za moje tinejdz doba i stvarno ih slusam od prvog albuma koji znam napamet al bukvalno, kao i svi drugi njihovi postovaoci verovatno.E sad kad je rec o Fugazi-ju stvarno bih bio lazov kAda bih rekao da sam nesto mnogo slusao ovaj bend ali druga dva Ian Mackay-eva benda svakako jesam i to bas dosta, pogotovo Minor Threat ali i mnogo meksi(cak i od Fugazija) bend Embrace koji me specijalno podseca na brata Velje gajbu i jedan jako usran period zivota.Nema veze, necemo privatne stvarcice veceras nego da vam dam link za skidanje pa da palim.Ali to nije sve vec za cenu jedne karte imacete triple feature na istu temu samo malo starije a to su dva albuma na temu Wu-tenga al opet nesto drugacije od onoga na sta ste navikli.Prvi je takodje mash-up album sa Wutengovcima u glavnoj ulozi radjen na muziku(pazte sad)The Beatles-a verovali ili ne, isto mnogo ludo, ako ne i ludje a uz to i album Wu-Tang Clan-Enter the dubstep, koji je vec oficijalno izdanje za koju su muziku radili dub-step producenti kao sto su Stenchman i Datsik medju ostalima.Stvarno novija verzija starog klana al svakako mracnija varijanta koja svakako odlicno lezi WTC stilu i prici generalno.Eto ja mislim da je to i vise nego dosta za veceras, meni drago da sam se vratio blogu koji sve vise volim da uredjujem iskreno i nadam se da necu vise da pravim ove duge pauze osim ako me neka dobra cushi ne kidnapuje i seksualno zlostavlja par meseci.U tom slucaju more, drukcije nece da bidne.Aj pa se gledamo, linkovi su podno omota.....













Нема коментара:

Постави коментар