среда, 20. јул 2011.

The storm is comming!!!!


AAAaaaaaa najzad kisa.Kako ovo prija, bem ti zivot.Znam da vama koji mozete izaci iz kuce ovo ne ide na ruku posto ne mozete na Adu, Lido ili bazene da pozirate(majku li vam neradnicku!) ali meni koji nisam u toj prilici ovo itekako godi, bar da prodisem malo ako nista drugo.U to ime jedna pogodna pjesmica...



Jeste pre neki dan bivsi kolega(al sad za stvarno) Marsa mi donese album jednog decka za koga cuh ranije ali nisam mu pridao paznju a svakako sam trebao posto od pustih njegov album prvenac Word Play da odslusam i od tada on ide na repeat i evo za par dana odslusAh ga jedno tries puta.Ne mogu da vam opisem koliko mi je ovo leglo posto ja Kormac-a znam iz elektro swing price i ocekivao sam onu uobicajenu mesavinu hausa i swinga koju fura Parov Stelar na primer ali ovo je sto puta vise po mom ukusu.Znaci veseli hip-hop ritmovi,hipnoticki jazz klavir, ludacki semplovi iz godina pre drugog svetskog rata i trube, tromboni i ostali duvaci dok se ne useres.Licno mene ovo najvise podseca na mog omiljenog DJ Yodu(koji i gostuje na ovom albumu) i njegov Cut and past-The 30s Edition mikstejp.Ako niste odslusali ranije,evo vam link za skidanje OVDE!!!!
Elem da se vratimo na Kormac-a i da vam kazem da je momak Irac i da dolazi iz Dublina, aktivan je nekih pet godina al vec je preuzeo prevlast na electro swing sceni i jako je trazen tj. rado vidjen uzivo, posto pored svojih audio-video radova on nastupa jos sa svojim 14-oclanim (!!!!!) big bendom.Znaci prava ol skul big bend prica nema zajebancije.Jednom nedeljno u Dablinu pravi svoje sada vec kultno Bakersale vece na kojima pored svojih vratolomija on valja torte, kolace i limunadu i sve to zvuci kao savrsena zAjebancija za nas novopecene (polu)strejtere.Evo pogledajte ispod promo video za ove zurke a ispod imate link i za album kojim sam toliko odusevljen, pa me poslusajte i skinite ga, sigurno necete zazaliti....


Нема коментара:

Постави коментар