петак, 8. јул 2011.

Surfin on a tombstone


Eto videli ste ovaj prelepi video koji je oda surferima koji su svoj mir prerano nasli u dubokoj, plavoj grobnici.Stvarno fantastican video koji je samo uvod u nasu pricu za danas, posto necemo sigurno pricati o izvodjacu ove numere posto ovaj blog ne praktikuje preporuke ovakvih hipsterskih, anemicnih i otuznih bendova jer danas imamo mnogo zanimljiviju temu a to je nova verzija starog dobrog zvuka sezdesetih kada su bendovi kao sto su Deltones, Trashmen, Ventures i mnogi drugi dovodili momke i cure sa americkih plaza do ludila i navodili ih na grijeh i dekadenciju.Kontate da pricam o surf roku koji nikad nije nestao ali je bio promenljivo popularan zadnjih pedesetak godina ali je uvek bilo bendova koji su nastavili tradiciju i odrzavali dobri stari six-string spirit alive.Medjutim ono sto sam ja primetio da je surf zvuk ponovo na vrhuncu sudeci po broju mladih bendova koji su se pojavili pocetkom ovog veka i sub zanr koji je specijalno popularan zadnjih par godina je takozvani horror surf.Ko ne zna to je klasicna surferica sa primesama panka sa tim da su vesele teme kao sto su plaze i pocrnele cice zamenjene mracnim hodnicima, ludim naucnicima, cudovistima i tako tim temama inspirisanim starim dobrim B-Hororima iz pedesetih  i ja bih rekao uticajima bendova kao sto su Misfits i njima slicni, a uobicajeni zvuk saksofona je zamenjem umilnim zvukom psihodelicnih orguljica.Ne znam za vas, ali ja sam zaista veliki fan svega gore pomenutog pa bih vam veceras pomenuo par bendova koji po meni najbolje odgovaraju ovome opisu.Uobicajeni radovi, cetiri u jedan(DVDA) pa da krenemo lagano...



Da krenemo pricu o ovome sub-zanru sa najpoznatijim likovima od svih bendova veceras i po mnogima zacetnicima ovoga zanra, cuvenom The Ghastly Ones bandom koja je nastala krajem devedesetih u kaliforniji i svojom mesavinom horor uticaja i dobrog starog surfa i prvenstveno prejebanim svirkama vrlo brzo postaju kultne figure na vec ucmaloj gitarskoj sceni u to vreme.Ubrzo pocinju sve cesce da sviraju kao predgrupa Misfitsima(a kome drugom) i pridobijaju armiju krvozednih fanova pa ih ubrzo primecuje i stari horor fanatik Rob Zombie i odma ih potpisuje na svoj Zombie-a-go-go label i tako vrlo brzo sticu svetsku slavu.Medjutim stare, ofucane grobarcine nisu specijalno bili zainteresovani za slavu tih razmera pa svoja sledeca tri albuma i tri EP-ja izdaju na svojoj nezavisnoj etiketi Ghastly Plastics CO.Ja bih vam veceras dao link za skidanje njihovog(koliko ja znam) poslednjeg LP-ja Unearhted iz 2007. godine pa vi ako ste zainteresovani izvolte GA....


Ako vam se svidelo ovo sto ste videli do sad evo da vam predstavim jos tri mlada benda koji su meni licno najzanimljivija i koji su nastali pod slicnim uticajima.Posto se radi o tri relativno mlada benda, veceras bih preskocio neku preteranu pricu o njima i pustio da muzika govori za sebe posto na kraju krajeva u tome i jeste cela poenta.Evo vam klipovi, evo omoti, evo linkovi pa vi udrite, skidajte i slusajte.Uz ovu muziku bih vam preporucio da odgledate neki stari dobri recimo Hammer horror klasik ili neku italijansku starinsku Giallo zajebancijicu pa posle svega toga mozete izaci u setnjicu, navatati nekog komsu koji vam specijalno ide na kurac, roknuti ga na sto brutalniji nacin, strpati u gepek i sahraniti ga u obliznjem sumarku i tako napraviti sebi nezaboravni psihopatski ugodjaj.A i ne morate, kako god evo muzikice....


Нема коментара:

Постави коментар