субота, 9. јул 2011.

Muz i zena-MACKA PECENA!!!!!


Ovo dvoje sjajnih ljudi sa slike gore su moj omiljeni bracni par na svetu posle Zorke i Kemisa.Ko ne zna to su Spoek Mathambo i njegova draga tj. Gnucci Banana.U jednom od prvih postova ovde sam napisao da je Spoek iz juzne afrike(sto je istina) a da je moja miljenica iz NJemacke(sto je notorna glupost).Gnucci je iz Svedske, sto sam znao i tad ali navareni mozak je cudo, pa bih ovom prilikom ispravio samog sebe.Namerno ne prepravljam starije postove da bih mogao posle da se smejem svojim glupostima, ako neko primeti jos neku neka me slobodno ispravi, nemam nista protiv, posto sam siguran da ih ima jos.Eto toliko o ozbiljnosti ovoga bloga i njegovog autora uopste, a mi da krenemo lagano o vecerasnjoj temi.Naime pre nekoliko sati mladenci izbacise svoj novi mikstejp i ja sam jako srecan zbog toga, mada da budem iskren malo je previse hausi(izmislio sam novu rec jebote) za moj ukus, ocekivao sam dobru staru sirovu i surovu tropikalstinu tj. malo egzoticniji zvuk na koji sam navikao, mada daleko od toga da je miks los i njega mozete poslusati i skinuti  dole...




Inace Gnucci je takodje izbacila i svoju solo stvar koju su producirali carevi znani kao Schlachtofbronx koja jebe mame, u rangu je njenog proslog hita Animal koja mi je definitivno bila najveci hit prosle godine sto se tice ove muzicke oblasti.Stvarno ova devojka je totalni zakon i drago mi je sto njeno vreme ustvari tek dolazi.Nisam nasao link za skidanje posto je stvar bas sveza, ali svakako je poslusajte 


Mozda nisam fer posto uvek kad pisem o omome paru ustvari skrenem na Gnucci ali Spoeka svi mediji i blogovi hvale i previse, pa ja teram na svoju vodenicu tj. na svog favorita, tako da za kraj evo i njenog jedinog videa koji nije nasao mesto na ovim stranicama.radi se o numeri koju je uradila sa svojim zemljakom Al Azifom i ovu posvetu denserima akros d glob pogledajte dole i to mu dodje to od mene za veceraske.Laku noc i prijatno....

Нема коментара:

Постави коментар