недеља, 10. јул 2011.

Vooo O itsa boring samer


Za pocetak ovog posta sam hteo da iskoristim numeru Boring summer od Civ-a sa njihovog legendarnog prvog albuma Set your goals, al osh racku, nema je na Jutubu, a tako bi savrseno opisala moju situaciju ovih dana i ono sto mi predstoji iz razloga koji je poznat onima koji su citali ovaj blog tj. zadnjih par postova pa da se ne ponavljam.Elem, nema te numere pa sam iskoristio najsveziju fotografiju coveka koji me danas poseti, pa vi pogledajte dobro i razmislite kako je meni sa mojom ekipom.Zezam se, izblejasmo tako ja i batA Choks i plus sto sam odgledao celu prvu sezonu serije koju ne znam kako sam propustio posto je do jaja i ovako se nisam smejao jos od kad se zadnja sezona Femily Guy-a zavrsila i stvarno ne verujem da sam mogao tako nesto dobro da preskocim ikada.Nema veze, skidam i drugu i trecu sezonu fantasticnog serijala The Mighty Boosh ali o tome cu sigurno pisati opsirnije za dan, dva kad odgledam i ove druge dve sezone posto ceo serijal nema ni dvaes epizoda ali verujte mi, sudeci po ovome sto sam danas gledao svaka vredi suvog zlata.Nema veze, bolovanje, dosadno leto i suvi strejt i to je to.E iz tih razloga bi vam danas dao opet jedan svezi mikstejp koji je uradio niko drugi nego mladi Tyler The Creator iz ozloglasene OFWGKTA bande.Eto momak se bacio na miksanje i to iz razloga, kako on kaze, sto su prvi put na velikoj evropskoj turneji i nedostaju im leta u kraju kada su picili skejt i nisu radili nista.Nedostaju im mame verovatno posto su svi jos uvek golobradi deckici al momak navede ove druge razloge i izbAci tematski miks sa muzikom koju oni vole da slusaju kad je preko 35 stepeni.Znaci letnji miks from d hud, lenja reperica i tako te opustene stvarcice.Lego mi je super, nadam se da ce i vama prijati takodje i njega mozete cuti i poslusati podno fotke za isti, a ispod njega poslusajte miks koji je uradio meni nepoznati DJ, izvesni Colton Kardokus koji je bio inspirisan Tylerovim delom pa je uradio miks koji njega seca na kraj u letnjim danima i koji je slicna prica i takodje je jako dobar al bi gA ja verovatno preskocio da nema tako dobru sliku za promociju istog pa ako vam se svidi ovo prvo, poslusajte i ovo drugo(kako ovo glupo zvuci).Nema veze, evo muzike....










Нема коментара:

Постави коментар