субота, 13. август 2011.

Heartbeats


Ovo gore je bila najlepsa obrada ikada snimljena.E sad, mozda ste primetili da ne pisem mnogo o zenama na ovome blogu, ali nemojte strahovati stvarno nisam derpe, vec u ovom periodu od kada ovaj blog postoji nisam imao potrebu da spominjem nijednu zenu posebno posto eto nije bilo potrebe, a i na kraju krajeva ovo nije moj dnevnik, niti je taj tip bloga, ovde je muzika bitna a ne ja.Medjutim, danas sam bio sa jednom osobom koja mi mnogo znaci i ona verovatno to i ne zna, ali ova numera me jako podseca na nju a posto i onako nemam inspiraciju da pisem nista vec par dana, mislim da je pravi trenutak da vam prestavim ovo.Inace ovu numeru u originalu izvode Knife a za ovu obradu su zasluzni Scala Choir and Kolancy Brothers.Ko ne zna u pitanju je zenski hor iz Belgije pod vodjstvom Kolancy brace, jelte, od kojih je jedan dirigent a drugi svira klavir.Devojke pevaju obrade da kazemo raznih pop pesama u ovoj horskoj verziji i meni licno posto ne volim vecinu bendova koje obradjuju ove njihove pesme zvuce pesto puta bolje od originala, a ova numera je definitivno moj favorit i jako zajebano utice na mene pa bih vam svakako preporucio album sa kojeg je tj. IT all leads to this iz 2006.godine.Na njemu jos mozete cuti obrade grupa poput Radiohead, Depeche  Mode, Kraftwerk i mnogih drugih pa ako ste u malo drugacijem raspolozenju nego sto ovaj blog inace prezentuje, ovo je prava stvar.Skinite, necete pogresiti, link je ispod omota....




1 коментар: