понедељак, 15. август 2011.

miXXXtapes (Rated R)


Dobar dan, srecan rad.Kako je, sa se dira?Da ne duzimo danas mnogo sa pricom, da vam kazem samo da sam vam danas spremio cetiri prljava, zajebana i predobra miksa, ne preterano zanrovski povezana medju sobom ali time jos bolje, ima za svakog po nesto a za nekoga sve, kako bi rekla jedna reklama sa kraja osamdesetih, cini mi se da su robne kuce Beograd bile u pitanju.Svi znamo sta se sa njima desilo pa necemo mnogo o tome.Evo za pocetak novi mikstejp naseg po meni najboljeg DJ-a Vladimira Popovica, poznatijeg kao Goverment 4000 ili za ovu priliku Governo Quatro Mil(a).Odlican miks zaista, mada drugo nismo ni ocekivali i na njemu mozete cuti gomilu novog GhettoTech-a, Tropical Bass-a i drugih stvarcica sto vole omladina u Srbiji(gistro!!!).Obavezno overite i podrzite ovog sjajnog DJ-a svakako,a evo i miksa





Drugi miks za danas je nesto skroz drugacije.Radi se o Grime muzici i to o miksu meni omiljenog producenta sa ove scene, gospodinu poznatom kao Spooky ili Spooky Bizzle.Ovaj miks su izdali cuveni njujorski hipsterski kolektiv Mishka, koji su ovom prilikom hteli dati posvetu neredima u Engleskoj i kako bolje nego Grime muzikom, koja je svakako muzika Engleske ulicne omladine i nesto sto je posebno vezano za ovu pricu.Znaci tvrdo, agresivno i zajebano, novi zvuk ulice i dok London gori vi mozete uzivati u ovom sjajnom miksu u miru doma svoga, pa mozemo mi jednom da budemo bolji od njih, pa mi smo civilizovano drustvo a ne stoka ko Englezi(hehehe).Da ne serem vise, poslusajte miks





Danas su za mikseve zaduzeni sve omiljeni mladi DJ-evi pa je tako slucaj i sa ovim trecim po redu.Ovaj miks je stvarno specijalna prica, za nju je zaduzen Msiou Rigolitch, covek o kome sam dosta vec pisao na ovom blogu, fantasticni mashup, balkan i bass producent koji se po meni svakako mnogo razlikuje od vecine ljudi na sceni danas, posto covek ima stvarno cudne ideje i zajeban stil i jednostavno ne moze da omane.Tako je i sa ovim miksom, koji bi ja najbolje opisao kao totalnu bolestinu, nesto kao kada bi se pijani vozili na balerini i povracali po decici pod vama.Gomila muzike koju stvarno ne bih znao zanrovski da definisem, ovo jednostavno mora da se cuje.Evo i njega




I za kraj jedna Break Beat legenda, covek koga ja najbolje poznajem kao DJ Yodinog ortaca i saradnika, u pitanju je Nick Thyer.Stvarno dugo nije bilo breakbit-a na ovom blogu, posto ja realno nesto i ne pratim scenu u poslednje vreme, pa reko aj malo i to da ispravimo.Na ovom miksu necete cuti samo Breakbit vec i gomilu modernije muzike poput Dubstep-a i Moombahton-a, cak i malo DrumBass-a na kraju.Ne znam sta bih vam rekao osim da je i ovo fantastican miks, kao i ostatak danasnje liste, stvarno ne znam koji bih vam pre preporucio posto se ne zna koji je bolji.Za koji god se odlucite necete pogresiti, ali ovaj Nick Thyer-ov je verovatno najkomercijalniji i najvise party frendly sobirekli iliti po srpski kidanje ili jebanje mame.Zovite to kako god zelite, a link za slusanje i skidanje nalazi se ispod



Eto to mu dodje to, zdravi, veseli i debeli bili pa se vidimo...

Нема коментара:

Постави коментар