понедељак, 22. август 2011.

MUMLAFOON!!!!


Globalnu Bass scenu je definitivno zahvatila Moombahton ludnica, ako mene pitate malo i previse, sve ovo sve vise izgleda kao Dubstep manija koja se desavala pre jedno dve godine kada su svi producenti bez obzira na oblast delovanja radili samo dubstep edite, remikse i originale.E upravo tako nesto se sada desava, tako da je gotovo nemoguce ovih zadnjih par meseci skinuti nesto drugo sem Moombahtona od meni nekih dragih producenata i nisam bas siguran da sam bas presrecan zbog toga posto sam generalno vise ljubitelj bashment, baile funk, cumbia ili tropical bass zvuka koji je izgleda sve manje popularan, tako da danasnji post ide po principu ako ih ne mozes pobediti pridruzi im se.Ko ne zna sta je Moombahton neko najprostije objasnjenje je da je to neka elektronska varijanta recimo Dutch House-a usporena na 108-110 bita po minuti tako da ritam najvise podseca na raggaton, otuda i ime moombahton i sve je to sasvim slucajno izmislio americki producent Dave Nada koji ce vam sam pojasniti par stvari vezane za to u ovom kratkom Mad Decent-ovom dokumentarcu od pre jedno dinu dana.Odgledajte na miru, pa da se vratimo na muziku koju sam vam spremio danas...



Dave na je objasnio sta je trebao, a da mi krenemo sa muzikom posto je to razlog zasto smo ovde.Kao sto rekoh od Moombahton-a se vise ne moze pobeci pa sam vam ja danas probrao cak tri nova besplatna EP-ja za koji su zasluzni jedan od pionira pravca David Heartbreak, meni omiljeni novi moombah producent Chong-X iz Perua i za kraj peti deo Moombahton massive kompilacije na kojoj mozete cuti Nadastorm, Melo, Sabo-a i mnoge druge pa vi izvolite skidajte na adresama dole, ali pre svega toga meni omiljena Moombahton numera ovoga leta.U pitanju je nova nada Mad Decent etikete koji sebe naziva ETC!ETC! u ovoj prejebano dobroj verziji velikog Timbaland-ovog hita Indian Flute.Evo toga dole, a muziku skidajte podno omotaca, hvala na paznji i dovidjenja....






Moombahton Massive V ep by SolSelectas

Нема коментара:

Постави коментар