субота, 20. август 2011.

Tri(p) pop


Otkud Nik i Silvi?Pa to je zato sto sam veceras spremio tri albuma, ustvari tri pop albuma, ali bas pop albuma sto i nije bas svakidasnje na ovom blogu pa reko ajde da totalno budem u Huper ili Cao!(ko se seca) fazonu i da za uvod metem sliku najseksipilnijeg para koje ste ikada mogli da vidite na vasim TV ekranima pa da budem malo i My Love Story zonfa.Pozdrav za Malisu i Gohu koji su izabrani za naj frajere u jednom broju tog legendarnog magazina.Jes bilo davno ali mora to ovako i javno da se zna ta strasna istina.Naj frajerri e.Nista, sad kad znate i to, da krenemo sa zikom lagano.Znaci, pop post al pravi za devojcice, prelazimo u komercijalu lagano, ne znam sa da vam kaem....



Da krenemo sa mojim favoritom za veceras, radi se o devojci koja se zove Nina Zilli i kada bi morao onako ofrlje nekom da objasnim o cemu se radi rekao bih da je ona neka italijanska verzija Amy Winehouse (mada zaista Amy je zakon a ovo je onako skroz ok) posto ona svoju muzicku inspiraciju takodje crpi iz soul muzike  sezdesetih, sa tim da je ovo Italijanska verzija pa vise zvuci na Italijansku da kazemo San Remo scenu iz sezdesetih a ne na Motown scenu, mada su uticaji Northern Soul-a veoma prisutni i kod Nine kao i kod nesrecne Amy.Ukratko retro soul varijanta, melanholicni ali onako bas mocan italijanski fazon, nikako gadarija tipa Spermos Razzmazotti, fantasticni vokal, odlicna zika, ma super stvarno.Ja sam na ovu devojku slucajno naisao dok sam trazio neki novi ska a da valja i setio se cuvenog i meni zaista retkog dragog italijanskog izvodjaca a radi se o ska legendi novije generacije, gospodinu Giuliano Palma(i) sa kojim je ova devojka uradila jedan fantasticni duet, numeru 50 mila koju mozete cuti dole, ako vam se svidi koliko i meni, album mozete deknuti OVDE!!!




E sad, predlog broj dva je bas ekskluziva i stvarno ne bih trebao da vam dajem link za skidanje ali znate kako to ide na ovom blogu a i na kraju krajeva isto je posto vecina ljudi zna da koristi FilesTube na primer ili torente svakako,a i cela muzicka industrija je izgubila smisao i hvala bogu na tome i na kraju krajeva, ovo je Srbija brale i koliko je sve ovde jadno i bedno i koliko lopovskih ljuski svuda pa mogu i ja da kradem muziku i dajem istu u dobrotvorne svrhe majku mu a i na kraju krajeva kome se jebe bas.Da skratim pricu, izasao je album koji sam ja bas dugo ocekivao i pisao sam vec o tome ovde i na kraju jebiga, tresla se gora, rodio se Misko.Radi se o dugo najavljivanom albumu prvencu gospodina Alex Clare-a koji su potpisali niko drugi nego Diplo i Switch.I sta?Pa nista.Onako osrednji album, nista ni nalik legendarnom prvom singlu Up All Night, sporo, otuzno, nekako bez poente.Aj dobro, decko stvarno zna da peva ali izgleda sam ja ipak previse ocekivao.Klasican pop album, produkcija kida, lagani dub stepic i popic i soulic, malo ozbiljnije ljubavne tematike, stvarno ne bas ono klasicno pateticno ali nesto tu meni fali.Mozda se vama svidi, evo ga OVDE!! a evo i jedne unplugged verzije jedne numere sa albuma, ostale spotove nadjite na ovom blogu, tu su negde....




Eto to za ove normalne cice, a za kraj nesto za ove ultra moderne (Americke) ribicoze a i za starog Vluju jebiga.Pa pogledajte ovu tetu gore, sto je mnogo, mnogo je.Culi ste za Lil Kim, za Foxxy Brown, Nicki Minaj i sta ti ja znam, ali ovu tetu mozda ne znate a sije ove ostale sest puta.Radi se o devojci poznatoj kao Dai Burger(Daj Pljeku?) i ona se skoro pojavila na ovoj novoj odvratnoj hip-pop sceni i meni je nekako omiljena, verovatno zbog hmmm, pa da kazemo da dobro repuje il nesto.Ne stvarno, sem sto kida koliko je dobra, stvarno dobro repuje i izdala je dva besplatna mikstejpa za zadnjih dinu dana, dolazi iz Queens-a, fura ovaj novi nju skul hipsteraj fazon, vise pozitiva nego sabanka varijanta, svakako bi trebali da overite ako vas zanimaju ovakve stvari.Mene i ne bas, al cekam novi spot sa nestrpljenjem.Do tada evo jedinog snimljenog do sada a ispod ovih zivopisnih omota mozete skinuti i pomenute mikstejpe.Eto to mu dodje to, ovo zadnje i nije bas klasican pop ali svakako nije ni rep jebiga, uzivajte i izvinite, iskreno se nadam se da necu imati vise ovakve (pop) ispade....



Нема коментара:

Постави коментар