четвртак, 11. август 2011.

Wonderful Life


Ja u principu nisam osoba koja nesto preterano voli obrade, ali ova koju mozete cuti gore mi je vise nego fantasticno legla.Razloga ima mnogo, a glavni razlog je taj da sam najzad skinuo longetu i ostala pomagala, poceo da pomeram ruku, da idem na fizikalnu i najzad izasao malo iz izolacije u kojoj sam vise od mesec dana.Juce bio na Lidu, gledao picoke, pio pivo, sio dzidzu, ma do jaja.Eto otuda i ova sjajna obrada za koju su zaduzeni nasi drugari iz Berlina, legendarni desetoclani dancehall sastav Seeed.Nesto ih nema vec par godina sa nekim novim izdanjem, ali su ovih dana izbacili ovaj video plus su svoje fanove castili sa besplatnim download-om jos jedne njihove nove numere.Numera se zove Molotov a nju mozete cuti i skinuti OVDE!!!! a ja cu jos jednom odslusati Wonderful life, toliko mi se dopada.Sta jos da vam kazem, ne znam ni sam, cenite zivot i uzivajte u njemu, a evo i jednog starijeg videa za Seeed, singl koji ih je proslavio,odslusajte, odgledajte, vjezbajte malo njemacki pa se vidimo...




Нема коментара:

Постави коментар