среда, 10. август 2011.

Yardman UK


Danas na meniju imamo jednu jako specijalnu kompilaciju, ne bas najnovijeg datuma, ali svakako se radi o retrospektivnoj prici, tako da nije mnogo bitno da li je izasla juce ili pre tri godine a svakako mislim da bi bila steta ovo da propustite.Naime radi se o kompilaciji pod imenom An England Story, dupli disk je u pitanju i bavi se istorijom MC-inga u Engleskoj.E sad, glavna i osnovna razlika izmedju engleskih MCjeva i njihovih americkih kolega ja pre svega u razlicitom poreklu (crne) omladine koja se ovim bavila, odnosno cinjenica da su u Engleskoj uglavnom za ovu pricu bili zaduzeni ljudi karibskog porekla, koji su svoj stil gradili na Jamajkanskom toasting stilu i kao sto bi rekao Rodney P iz legendarne London Posse ekipe-"This is a UK thing, it's hip hop and it's reggae and we do reggae - and those Americans don't know about that".

Ja licno mislim da nije niko mogao ovo bolje da objasni, tako da za razliku od americkih kompilacija ovoga tipa ovde mozete cuti ne samo rep nego i stari dancehall iz osamdesetih odnosno ljude kao Tippa Irie i Papa Levi, engleski hip hop poput London Posse i Roots Manuva, ragga jungle MCjeve poput Navigator, Top Cat, Tenor Fly i Skibadee kao i novije grime i dancehall(novije generacije) face kao sto su Warrior Queen, Stush, Doctor i mnogi drugi.Stvarno odlicna kompilacija, prvenstveno obrazovnog karaktera a i sasvim zadovoljavajuci izbor pesama i zagarantovano dobra zabava.Meni je samo zao posto ne mogu da vam dam original izdanje uz koje ide i odlican booklet sa malo opsirnijom pricom.Ja sam ovaj disk dobijo kada je izasao od moje drugarice Draganice, ali nikada nije stigao do mene, posto ostade kod matorog Mladje u kolima a ovome obise kola na Exitu i uzese jedno dvesta diskova,medju kojima i mojih par originala.Nema veze, ja ih puno pozdravljam oboje, tim lopovima zelim da im se deca karaju u bulju kad porastu a vi ovaj dupli disk mozete skinuti na ovoj adresi OVDE!!! a evo ispod i meni par omiljenih par pesmica sa ove odlicne kompilacije.Jos da se zahvalim sestri Sajsi(ju)(moj dobar drug) sto me nako fino nahvali juce, kaze stvarno to misli, nije sto smo rodbina, ako vas zanima o cemu pricam, evo celog teksta OVDE.Hvala puno Sajsiju, vi uzivajte u mjuzi i zdravo ostajte....








Нема коментара:

Постави коментар