петак, 16. септембар 2011.

Daddy of rock n roll


"God gave me this rock career to keep me busy. Back in 1991 I used to hit old people with folding chairs. Suddenly, I moved to the north side of Chicago, Illinois in 1992. It made a rock star out of me at last. I'm the daddy of rock 'n' roll! I'm Wesley Willis, I'm 36 years old. I play music and do art. I have schizophrenia. I have chronic schizophrenia. Roger Lee Carpenter asked me for $600. He told me that if I don't give him $600, he was going to blow my brains out. That's when I started hearing demons. I have three demons: Nervewrecker, Heartbreaker, and Meansucker....I yell, I scream, I holler at people on buses"

Ko nije upoznat sa likom i delom sirotog Wesley Willis-a, a ceni alternativni ili avantgardni izraz u umetnosti, sigurno je mnogo propustio.Wesley je bio jedan od retkih pravih umetnika, prvenstveno zbog toga sto je imao hronicnu sizofreniju celoga zivota, samim tim je bio jako iskren i govorio je o stvarima koje voli na vrlo prost, lucidan pa cak i vrlo bizaran nacin.Voleo je Mc Donalds, voleo je Arnolda Shvarcenegera, voleo je Allanis Moriset.Crtao je kao bog.Crtao je kola, autobuse i zgrade.Imao je mnogo fanova i priatelja.Napisao je hiljade i hiljade pesama.Borio se protiv demona i video je stvari koje mi gistro normalni ljudi nikada necemo.Znao je istinu.Svoju ljubav prema svakom koga voli je iskazivao udarcem glave o glavu, cije je iskustvo bilo najveca cast za sve njegove sledbenike.Umro je od leukemije u svojoj 40-oj godini.Bio je veliki covek i veliki umetnik.Ako sam vas zainteresovao ili ako vec znate za ovog velikog coveka, mozete pogledati dva filma posvecena njemu.Jako zajebana i potresna prica, pogledajte na miru, mozda nesto i naucite....



Нема коментара:

Постави коментар