петак, 16. септембар 2011.

Alah se napuhah


Nekad se stvarno brinem za svoje zdravlje.Tolko dzeje ni oni rastamanci ne puse.I tako od 95-96, bez stajanja.Treba malu decu da setam a ja se zajebavam, al na stranu tu pricu, radio sam do pola dva i trebao bi da spavam, radim sutra opet.Da ne pominjem da sam sinoc pio do sest ujutru.Na kraju krajeva, trebao sam i veceras na brata Malise rodjendan da odem ili do sobarice, na Sajsija.Tamo je par ljudi koje bi bas zeleo da vidim, al ne vredi.Veceras opet zleri i meditacija, slusanje zike po starom dobrom obicaju.To je ono sto mojoj raspaloj dusi treba vise od svega.A i nadjoh na ulici(cisto ako neko pita) neko bas dobro sranje.Suva drenovina, ovaj hedovina, ona prava, iz dzungle.Tako da je za specijalan ugodjaj bila potrebna i specijalna zika pa otuda i ove dve fantasticne kompilacije koje bi vam preporucio ako volite slicne sportove.Mozda sam samo ja u pitanju ali muzika iz Bollywood-skih filmova je uvek prava stvar za opusteno drkanje po mozgu.Nemojte me shvatiti pogresno, ja realno nemam blage veze sa ovim nenormalnim indijskim filmovima, ali muzika koja se furala po Bombajskim klubovima sezdestih,sedamdesetih  i sta ti ja znam kad vec,su prava poslastica za svakog muzickog sladokusca a i realno godinama su nas navlacili na ovaj zvuk ljudi poput Madlib-a na primer.Jednostavno ima nesto u njihovim zenskim vokalima sto je nenormalno privlacno kad ne mozete da dignete guzicu od stonda.Uostalom, sta vam ja pricam, poslusajte sami par Bollywoodskih ludloo hitova...








Sta sam vam rekao, totalno ludlo, a sve ovo i jos mnogo toga mozete cuti na odlicnim kompilacijama koja su dobile ime po kultnom Bollywood-skom akcionom klasiku odnosno Bombay Connection.Zvuci zajebano, a?Realno ovo i jeste prilicno zajebano, cist dragulj.Da ne serem vise,evo linkova za skidanje prvog i drugog djela ove zaista predobre kompilacije....



Нема коментара:

Постави коментар