недеља, 18. септембар 2011.

Brazil + Jamaica=Worldwide LOVE


U zadnjih mesec dana je izaslo par izdanja koje sam bas onako sa nestrpljenjem iscekivao i na kraju se pomalo razocarao, uostalom vec sam pomalo pisao o tim nekim novim albumima koji jednostavno nisu ispunili moja ocekivanja.Ovih dana opet sa velikim nestrpljenjem iscekujem jedno novo izdanje za koje mislim da 100% ne moz da ne valja, samo sam ovaj put siguran u to i zaista mislim da ce ovo izdanje biti vrlo specijalno.Naime, radi se o projektu Bambas Dois brazilskog producenta BiD-a na kome on je on pokusao napraviti savrsenu fuziju muzike iz svog rodnog Brazila i jos jedne bitne muzicke destinacije, a to je Jamajka i u tome su mu pomogle sve same muzicke legende i to u vise nego impozantnom broju.Zaista kada budete pogledali oficijalni trejler za ovo izdanje shvaticete cemu toliko odusevljenje sa moje strane.Uostalom, da ja ne bi pricao nesto tu bez veze, pogledajte o cem se tu radi a ispod svega toga i prvi singl sa ovoga albuma u kome glavnu rec vodi niko drugi do naseg starog drugara Sizzla Kolonji-a.Obavezno overite, opustite se i uzivajte!!!


 

 


Нема коментара:

Постави коментар