понедељак, 19. септембар 2011.

Bullshit or not?-Government 4000 Soundcloud Roundup-Dio Prvi!!!


Veceras totalna ekskluziva, znam da sam to vec rekao sto puta, ali veceras to mislim najozbiljnije.A vi se sad pitate zasto i sta sad ovaj baljezga.Pazi sad, pa zato sto se nas najbolji DJ ikada nesebicno ponudio da uredjuje svoj Soundcloud Roundup segment i ja vam ne mogu opisati koja je to cast za mene.Znaci Government 4000 predlozi i preporuke novih stvari na koje bi trebali obratiti paznju.Ako mene licno pitate nema boljeg coveka za to.Najzad i ja da imam neke koristi od ovog bloga.Evo prvog dela, obratite paznju!!!!


Krećemo pakleno! Drugi singl sa albuma Komba.




Ekipa iz Švedskog grada Upsala. Posle hita Animal ponovo sarađuju sa Gnucci Banana-om.



Ako vas zanima kako zvuče uživo:


DJing, producing, remixing, recording, eating and riding a bike in RIO. KLIK HERE!!!


Prvi moombahton producent iz Hrvatske. Obratite pažnju.



Balkan Big Brother.



I još jednom, u remiksu trenutno najaktuelnijeg moombahton producenta na svetu.

Нема коментара:

Постави коментар