среда, 21. септембар 2011.

State of confusion


Mozda neki ljudi koji su ovo leto pratili ovaj blog znaju da sam imao operaciju ramena i da sam dva meseca i vise presedeo u kuci.E sad zasto vam ja to pricam?Pa zato sto ja dva meseca nisam imao skoro nikakve (nametnute) informacije iz ove raspale Srbije i ostatka raspale planete, odnosno nisu do mene stizale dnevne politicko ekonomske teme iz razloga sto ja TV skoro uopste ne gledam, ali stvarno nikada i nisam, a novine i dnevnu stampu nisam pipao i mogu vam reci da sam se osecao zaista zdravo i opusteno.Sada kada sam ponovo poceo da radim, citam skoro sve dnevne novine i to cim stignem na sljaku, uz kaficu i to.I sta onda?Pa nista brate, opet se osecam nezdravo i paranoicno tj. onako kako se oseca vecina stanovnika nesretne planete zemlje.Sve otislo u kurac, ako je ikada i bilo nekad normalno, mozda i jeste ali ja imam  tries dina i jos nisam video tako nesto.Upravo o svemu tome govori nova stvar od meni jako dragog elektro-dub-dubstep pionira i producenta Dub Gabriel-a, ciji rad pratim bas odavno, pogotovo njegove saradnje sa 77Klash, Jahdan Blakkamoore i MC Zulu-om.Ovoga puta udruzio je snage sa engleskim MC-jem Spaceape-om kojeg ja znam sa fantasticnog Memories of the future albuma, uradjenog u saradnji sa jos jednom elektro dub legendom Kode 9-om.Fantasticna numera Is this revolution koja je uradjena u maniru Gil Scott Herona ili jos bolje Linton Kwesi Jonhston-a, samo mnogo modernije, sto se tice zike naravno, ali tema je nazalost i dalje ista i verovatno se nikada nece promenuti.Konfuzija, paranoja, besciljnost i beznacajnost civilizovanog drustva.Poslusajte dole, video overite ispod a fantasticni i meni verovatno omiljeni Destroy this blog koji uredjuje Dub Gabriel himself mozete naci na mome blog roll-u.Uzivajte ako mozete...





Нема коментара:

Постави коментар