четвртак, 29. септембар 2011.

Klabing, klabing, zezanje do bola


Ja licno nikada nisam bio klaber, realno ta rec me podseca na raznu studentariju ili sta ti ja znam, koji dolaze u Beograd iz ko zna koje picke materine, ali  po svaku cenu zele biti urbani(keeve mi) i onda vise po Tube-u ili Plastic-upreko nedelje a onda kad dodje vikend,svi trk na Akapulko ili Blay Watch.Fuj, jebote. Zato se nikada nisam izjasnjavao kao isti, mada stvarno klabujem(??) vise od 15 godina, u poslednje vreme sve redje i redje ali se sa velikom setom secam Industrije ili kasnije Barutane i slicnih klubova tog tipa.Ja u to vreme nisam slusao nikakvu elektronsku muziku tj. ni tehno ni trance ni nista slicno, ali zahvaljujuci drugarima koje je to vise zanimalo i raznim sintetickim pomagalima, mogli ste me videti cesto na takvim desavanjima, sto me nije cinilo mnogo drugacijim od ovih likova sa pocetka price, sa tim da sam ja kao bio ljuti panker i reper a preko vikenda trk na neki rejv .EEEEE, Vladimire Pozercino!!!!

Medjutim, koliko god kod nas rec Clubbing glupo zvucala, kao i sve ostalo u stvari, klaberska kultura je kultura sada vec stara preko 30 godina i pre svega prestavlja nacin zivota i takodje zahteva veliku posvecenost kao i sve druge, da kazemo ozbiljnije sub-kulture.Iz tog razloga, a i iz razloga sto su neki ljudi poceli da me kritikuju da nema dovoljno tehno i elektronske zike na ovom blogu( a nece je ni biti!!!) ja bih danas podelio sa vama tri zanimljiva kratka filmica koje govore o tri svetske destinacije koje je nemoguce preskociti ako pricate o klabingu i elektronskoj muzici generalno.Tako je, danas pricamo o mekama klabinga a to su naravno Berlin, Bristol i Detroit.Stvarno odlicna tri filmica iz serije The Real Scenes i ako niste u mogucnosti da otputujete u neki od ovih gradova, barem pogledajte ovo i na trenutak zamislite da ste tamo.Uzivajte!!!!



Нема коментара:

Постави коментар