среда, 28. септембар 2011.

Man like Chalwa Man like Snipa



Ovo gore je stara dobra fora sa Jamajku.Dubplate, ko ne zna.Tako su carevi koji su pustali ziku tamo, cuvali svoje specijalne verzije od radoznalih ociju tj. od kolega DJ-eva.Isto jako popularna i danas u DJ svetu, sigurno ste to vec videli na nekoj zurezi.Stvarno, od nastanka reggae muzike, uporedo sa raznim muzicarima i pevacima pojavili su se razni takozvani sound sistemi tj. ljudi koji prave svoje verzije reggae, dub i dancehall muzike.Ko zna koliko ih ima i koliko ih je bilo.Hiljade i hiljade, verovatno.U tolikoj ponudi, zaista je tesk0 izdvojiti nekog specijalno, ali ja cu vam danas predstaviti jedan sound sistem cije verzije ovih dana cepaju moje zvucnike.U pitanju je One Family Sound i ja ne znam nista o njima, realno na netu nema nicega, sve numere koje sam nasao su slusane po 15-20 puta i vrlo je moguce da vise i ne postoje.Saznao sam da su iz Lyon-a i da su to dva momka koji se vikaju Chalwa i Snipa i to je to.I da jebu kako prave dubplate-ove.Ol skul varijanta, ne ove nove dub dubstep zajebancije, dobri stari dancehall reggae hiphop zonfa, prava zika za prave ljude i nesto cega realno ima sve manje i manje.Iz tog razloga evo ga  One Family Sound dubplate izbor za sredu popodne, pali buksnu i uzivaj.....










Нема коментара:

Постави коментар