среда, 26. октобар 2011.

PsihohororskA!!!!


Ovaj blog ponovo niko ne cita vec danima, znaci vracamo se u underground lagano pa sto onda ne bi opet malo opet plivali po underground muzickim vodama, realno stvarno dugo nije bilo ni punk-a, ni psychobilly-ja ni hard core-a ni nicega tako da se lagano vracamo na pocetke tj. na dane kad sam poceo ovo da radim, kada vise furah punk a menje citalaca bese.Nista, da krenemo lagano.Danas sam vam spremio jedan bend koji bas i nije klasican pankeraski bend vec kombinuje u svojoj muzici i u svojim tekstovima tri stvari koje vlasnik ovog bloga vise nego obozava a to su psychobilly, ska-punk i horor tematike u tekstovima.Pa sta ce te lepse?
Sto je jos bolje, bend je stvarno dobar i sasvim se odlicno snalaze u ovoj muzickoj papazjaniji koju su sami smislili i mene ovaj zvuk najvise podseca na mesavinu Demented a go, Kings of Nuthin i Mighty Mighty Bosstones-a tako da to ne moze biti lose nikako.Bend se zove Padllecell i nastao je krajem devedesetih nedje u Njemacku i koliko ja znam imaju samo ovaj jedan album iz 2006. koji nosi i ime benda.Ako vas ovako nesto zanima evo albuma OVDE!!!! Ja bi se samo zahvalio mom bratu Dzoniju koji je uvek aktivan sto se tice punk, oi!, psycho, ska scene i od njega uvek dobijem neku informaciju za neki bend koji bi mene zanimao, posto je on moj brat i jako dobro poznaje moj muzicki ukus tj. poznavao je moj ukus pre nego sto sam totalno zastranio sa elektronikom i tim glupostima.Nema veze, its ol gud, sto bi rekli crnci, a evo i jedne numere sa ovog sjajnog albuma, to je to za danas, ce se gledamo kasnije, pozzzz....


Нема коментара:

Постави коментар