среда, 26. октобар 2011.

Boy get kill





Ko je ikada slusao dancehall barem malko, cuo je ovu pesmu bar u tri verzije.Ne znam zasto ali Limb by Limb je uvek bila tako pogodna za drkanje i siguran sam da je od nastanka ove legendarne numere u kojoj je tada vec penzionaisani mesar Cutty Ranks iskidao mikrofon i objasnio sta je brutalni fazon svima za svagda, ona dobila jedno milion verzija i remiksa u bukvalno svim elektronskim zanrovima, verovatno sto je stvar totalni zakon i dan danas.Nista, od milion verzija ja bi vam veceras dao par mojih favorita, mada realno uvek sam vise gotivio njegovu takodje legendarnu The Stopper.Nema sta, Cutty je bukvalno cale svim ovim nadrkanim kao Jamajkanskim gangsterica likovima,pocevsi od Bounty-ja pa na gore,bez ikakve polemike, covek je totalna legenda.Nista, evo i Stopper(kad smo vec tu) a ispod Limb by limb do zore, cisto nako bez specijalnog razloga, uzivajte svakako,,,,












ITD...ITD....ITD

Нема коментара:

Постави коментар