четвртак, 27. октобар 2011.

Satan East Crew


Vec sam u par navrata pisao koliko volim crack rocksteady zvuk i celu tu ekipu i naravno bendove koji su to smislili, prvenstveno Leftover Crack i Morning Glory.Leftoveri vise ne postoje, ali su iza sebe ostavili bukvalno legiju bendova koji su nastali pod uticajima njihovog mracnog vidjenja sveta i njihovih crossover zajebancija.Evo danas bih vam predstavio jedan simpatican bendic koji je nastao pod tim uticajima, ali je meni najvise zanimljiv posto dolaze iz Rusije,o cijoj ja muzickoj sceni nemam pojma, nekako mi te ruje nikad nisu bile preterano zanimljive.Medjutim, kada je u pitanju ovaj bend odnosno Insane Time, prica je skroz drugacija posto se radi o bendu koji mi se onako vec na prvo slusanje dopao i iskreno mene najvise podseca na nemacki Dancehall Satan, koji mi je ujedno omiljeni bend od svih ovih post-crack rocksteady bendova, tako da to ne moz da ne valja.Nazalost, nasao sam samo ovaj fantasticni EP sa cetiri pesme, koji nosi simpaticno ime Satan East Crew i evo njega OVDE!!! Uz ovaj EP dobijate i tekstove na ruskom kao i prevode na engleski, cisto da skontante o cem se tu radi, mada je prica standardna anti-globalisticka, pankerska, a drugo nismo ni ocekivali.Skinite album ako ljubite punk, folder ima jedva tries megabajta, tako da to nista nije strasno.Evo i jedne numere sa ovog EP-ja i to mu dodje to.Pozdrav!!!!




Нема коментара:

Постави коментар