понедељак, 31. октобар 2011.

Trik or Trt!

Ovo gore je moja fotka od sinoc kad sam se vratio sa Mirjeva,to je to stanje otprilike i mislim da savrseno pristaje vecerasnjem postu,posto je veceras Halloween, kao sto bi trebali da znate, i ja sam vam veceras spremio jedan album, nako mesto slatkisa i nesto sto je kao bas slucajno izaslo bas pred ove praznike i nesto sto bi svakako trebala da bude velika stvar, samo da su stvari onakve kakve su bile nekada.Sta sad ovaj prica, pitate se vi i ja cu vam reci pa ce vam valjda biti jasnije.Pa jebote, izasao novi album Misfitsa i to je nesto sto ce  svakog starog fana, a ovaj bend ih zaista ima mnogo cak i kod nas, veoma obradovati i usreciti u smislu da sama ta recenica zvuci toliko do jaja, kao novi Misfitsi jebootekurac ali svi znamo da oni realno vise ne postoje(izvini Jerry, ali stvarno je tako).
Mislim ja gotivim Jerry-ja i njegovu novu ekipu i postujem njegove napore da odrzi celu tu pricu, ali svakog pravog fana muci ta dilema da li je to zbog cele te ljubavi prema svemu sto su stvorili ili samo zgrtanje mnogo para na staro ime i logo naravno.Iskreno, ja sam se nadao da li cu taj odgovor dobiti kada budem odslusao ovaj album i ja to uradi danas dva puta za redom i sad sam samo jos vise zbunjen.Mislim, album je super, mislim muzicki i sve su stare spike tu, sve pesme su snimljene po motivima nekog B-Horora iz pedesetih ali nazalost, stece se utisak da je sve to malo preforsirano i nekako se primecuje da se Jerry Only nekako previse trudi ali bez ikakvog pravog efekta.Plus sto me njegov vokal malo iritira jebiga, Danzig je Danzig, mada iskreno ja sam voleo i mladog Michael Graves-a i obozavam Famous Monsters koji mi je bas onako pravi Misfits album bez obzira sto Danzing nije bio tu.Plus sto su tekstovi blago retardirani i kao da ih je pisao dvanestogodisnji Misfits fan.Sta znam, mozda je to i ceo sarm ovog izdanja, posto je on svakako prisutan i ne bih voleo da pomislite da je album kao totalno sranje, jednostavno stvari su takve kakve su i to je cinjenica.Sem tih gluposti, album moze da dobije solidnu trojku i svakako bi bila steta da ga nemate u svojoj kolekciji ako ste ikada voleli ovaj bend i evo vam link za skidanje OVDE mada sam se stvarno primio sa download-om ovih dana, al nema veze, Noc vestica je i eto vam poklon od mene.Evo i naslovne numere sa ovog albuma i ako nekog zanima ovo su snimci iz odlicnog filma Devils Rain po kome je ovo izdanje i dobilo ime.Eto tako, odo ja, al vidjecemo se mi joSSHH....




Нема коментара:

Постави коментар