среда, 2. новембар 2011.

Warning!This is not a pop song!


Poslednjih par dana sam sebi ispunio zelju pa sam stavljao uglavnom punk rock izdanja, jednostavno tako nesto mi je trebalo posto je blog mnogo poceo liciti na blog posvecen iskljucivo elektronskoj muzici i novitetima, sto uopste u globalu nije lose ali ja jednostavno bas i nisam samo u tom fazonu, posto sam odrastao uglavnom na punk i rep muzici tako da ce toga uvek biti na ovim stranicama dokle god ja ovo budem radio.Eto, zadovolji se punk postovima ovih dana pa da lagano predjemo na repchugu i veceras imam za sve ljubitelje ovog zanra nesto jako specijalno i nesto sto je mene, malo je reci, totalno odusevilo.Naime, radi se o jednoj numeri, ustvari mini miksu koji traje svega devet minuta ali je u njega spakovano 36 godina hip hopa i to na tako kul nacin da to nije normalno.Rec je o numeri koja se zove Evolution of hip-hop beat 1975-2011 i ona je upravo to sto ime kaze i za ovu istoriju hip-hopa je zasluzan jedan relativno mlad decko, posto je tema zaista kompleksna za njegove godine, ali verujte on ne da je uspeo, nego je zasluzio svaki rispekt i mnogo vise od toga od bilo kog starijeg rep DJ-a.Decko sebe naziva Prozak Morris i ima svega 25 godina i dolazi iz LA-a, obratite paznju na njega iz razloga sto ako je uspeo da uradi ovako nesto, ovako dobro sigurno je spreman na bilo sta.Da krenemo lagano, cas pocinje, papir i olovke u ruke i hvatajte beleske, Lets Go!!!


Нема коментара:

Постави коментар