четвртак, 3. новембар 2011.

Noviteti iz zelene sobe


Svaki put kad slobodan dan iskoristim za posetu zelenoj sobi u kojoj zivi moj drugar Marsovac uvek se mummificiram i onda mista selekta Marsa krene da ore po ganglijama sa svim novitetima na koje se izlozio te nedelje do te mere da se meni na kraju slosi, tako da sam zadnju posetu obavio sa mojim drugarom Mladjom koga svi sigurno znate kao najveceg i najstarijeg DnB fana u Beogradu i tako najzad doskocih Marsi posto je Mladja tek neumoljiv kad je drkanje zike u pitanju.Naravno, tako je bilo i ovaj put pa se ja dosetih sto ja ne bi lepo sve to zapisao, posto stvarno volim drum ali ga jebiga nesto i ne pratim tako da ga nema nesto mnogo na ovim stranicama.Nista, evo malo za promenu Mladjinih dram fejvoritsa uz poneki upad doktora Matijevica, posto ne da se on, mora on da tu svoje, nema leba(to je ovo ne-dramersko).Eto to je to, uzivajte a ja odo malo u zajebanciju, mozda veceras i bude nesto zanimljivo po ovom mom selu.Pozdrav!!!!











4 коментара:

  1. Pozdravicu ga matori, znas da on ne koristi komp, nego de si bre tebra, nema te nesto?

    ОдговориИзбриши
  2. joj matori, nesto sam ti zapostavio blog koji sam pajserko, kad samo sam se juce setio i video sta sam sve propustio htedoh da se ubijem..:)

    Daj vidi nekako da dovedes Đomlu pred neki skype pa da se cujemo i vidimo, uvek mozes da mi sibnes mail na ivanevopa@gmail.com pa da preciziramo vreme. Bas mi nedostaje moj drugar Đomlica, kakve smo mi samo legendarne akcije imali..:)

    I to tebrahime, samo rokaj to iskusno sranje, blog kida, prepoznace ko treba!

    ОдговориИзбриши
  3. nema frke burazeru, organizovacemo nesto, mada sam ja i skype iskljucio ali kad vidim Djomliju reci cu mu, hvala za lepe reci i pohvale

    ОдговориИзбриши