субота, 5. новембар 2011.

They call it...



Eto, ko nije znao, sada zna po kojoj pesmi je najpoznatiji i najkomercijalniji ska bend svih vremena dobio ime.Tako je, danas cemo pomalo o cuvenim Madness-ima, jedinom ska bendu za koje je cuo svako ko je ikada gledao MTV ili bilo koju drugu muzicku televiziju i realno bend sa kojim je svako ko je voleo ska muziku sigurno poceo, mada meni licno iako su mi jako dragi nikada nisu bili medju prvih pet ska bendova, posto su Specials i Bad Manners ipak zakon za mene i nesto sto cu zauvek voleti i slusati.Madness su mi uvek bili onako sa strane, moze a i ne mora, jednostavno nikada nisam bio preterani fan svega onoga sa cime su zapoceli na svome trecem albumu (7) a to je taj preterani engleski zvuk i fazon i svi ti uplivi u pop vode.Malo mi je sve to bilo dosadno, mada mi je numera Grey Day sa tog albuma bila i ostala favorit od svih njihovih stvari.Evo nje ispod, malo da napravimo pauzu pa se vracamo na pricu...



Culi ste i Grey Day, koja apsolutno odgovara mom raspolozenju zadnja dva dana, posto sam nesto bolestan, smoren i nikakav, tako da zbrzam malo ovaj post posto me glava otkida.Kao sto rekoh, Madness su mi uvek bili pomalo dosadni, mada realno treba im skinuti kapu, prvenstveno zbog cinjenice da su totalno sami smislili svoj prepoznatljivi stil, bilo da je rec o muzici, bilo da se radi o svom tipicnom engleskom stilu humora i ponasanja i verujte mi, Madness su nesto sasvim drugo Englezima nego nama ostalima, jednostavno su bili i ostali njihov nacionalni bend i nesto na sta su Englezi vise nego ponosni.Takodje, treba im odati priznanje na cinjenici da postoje vise od trideset godina i to u nepromenjenom sastavu, sa tim da su pravili velike pauze ali su se uvek vracali i evo posle svih ovih godina su zasluzni za deset LP-jeva i ko zna koliko singlova.A sve ovo vam govorim posto je ovih dana izaslo njihovo delux antologijsko izdanje pod imenom A guided tour of Madness, koje svaki Madness fan mora imati, posto se na njemu nalaze tri CD-a sa sedamdeset najpoznatijih hitova ove skupine, DVD sa njihovim cuvenim povratnickim koncertom iz 1992.godine tj. cuveni Madstock plus booklet sa vise od 70 strana u boji, sa raznim intervjuia, neobjavljenim fotografijama kao i opsirnijom istorijom benda.Ja vam necu dati DVD, niti mogu da vam dam ovu knjizicu, koju bih jako zeleo imati, ali ova tri CD-a sa muzikom mozete skinuti ako kliknete OVDE! i OVDE! i OVDE! posto bi svakako trebali da ih imate ako volite ska, ali i pop muziku.A evo i videa za jedinu neobjavljenu numeru sa ove antologije, obradu cuvene Baggy Trousers u kojoj mozete videti sada vec matorog Suggs-a i ekipu u secanju na svoje decacke dane.Uzivajte, pa se vidimo...




Нема коментара:

Постави коментар