понедељак, 7. новембар 2011.

20 soma citatelja!!!! and lets get back to the program....


Ova mi je fotka stigla sinoc na mejl, uz poruku da spremam tompuse i konjak i da treba to da proslavimo ko ljudi.Sve je ok, mada koliko imam para ovih dana pre ce biti neki vinjak i boks LM-a, al nema veze, bice para, bitno je zdravlje, ljubav i drugarstvo.Jes vala, predjosmo i cifru od dvaes soma pregleda i meni je zbog toga vise nego drago posto je sve ovo nastalo spontano u noci izmedju osmog i devetog marta ove godine sa idejom da Marsa i ja mecemo neke nase mikseve ovde, ali vec sam vam pisao o tome pa da se ne ponavljam.Blog je srecom dobio drugu konotaciju i evo posle devet meseci postojanja i posle 350 postova stigli smo i do ove cifre koju danas slavimo.Cifra bi mozda bila i veca da sam ja zeleo ovo vise da reklamiram, ali vec znate moje misljenje o drustvenim mrezama i ostalim spijunskim napravama tako da ova cifra vise nego zadovoljava i ja sam najsrecniji zbog toga sto mi razni ljudi cije ja misljenje jako postujem, obicno daju samo pozitivne komentare i ono kao kuul je sve i to, tako da hvala svima, zaista mnogo znaci.E sad, zeleo bih jos da se posebno zahvalim ljudima koji su me specijalno podrzali od svih ostalih a to su moji dragi drugari Draganica, Sajsi i Marsa koje mnogo volem i stvarno im hvala na svoj podrsci i ljubavi.Nista, to je to evo i jedne numere koju izvodi Sajsi i njen momak Joca(fala za duks tebra!) posvecena Marsi tako da cu ubiti dve muve jednim udarcem, a za Draganicu cemo nesto smisliti kad nam dodje iz Rusije.Puscaj zikumu!!!!



Nista, culi ste i to, a sad da se vratimo nasem uobicajenom programu i onome sto sam danas spremio za vas...




Ne znam da li ste prepoznali ove tri tete gore, ako ne znate to su po meni tri najvece zenske ikone u modernoj muzici pored naravno legendi kao sto su Janis Joplin, Nina Simone, Aretha Franklyn i ostalih zena o kojima su mnogi pisali i vec bi te stvari trebali da znate, tako da cu ja malo vise o ove tri divne tete koje su po meni najvece od svih.Prva je naravno Debbie Harry AKA Blondie, druga je kraljica metala i bluda Wendy O Williams i last but not least Warhol-ova muza i inspiracija mnogima, cuvena Christa Paffgen AKA Nico.Nazalost, Wendy i Nico vise nisu medju zivima, ali su ostavili svoj velik trag u muzickoj istoriji i svakako su pomerile mnoge granice u smislu zenskog ponasanja i razmisljanja sto u muzici, sto u umetnosti generalno.Blondie je tek prica za sebe, pa da ja ne bi tu nesto previse lupetao a i posto danas slavimo evo vam cak tri cela dokumentarna filma o svakoj ponaosob, to vam je moj poklon za danas.Pogledajte ove tri divne biografije, budite dobro i nastavite da pratite ovaj blog, bice tu jos svacega za svakoga ko voli pravu muziku.Hvala vam jos jednom, uzivajte u filmovima pa se vidimo.Pozzzdravv!!




ICON from J. Sprig on Vimeo.

2 коментара:

  1. Svaka ti čast!
    Baš mi je drago što je ovaj blog toliko posećen budući da zaista ima mnogo kvalitetnih stvari ovde da se iskopa... kako muzike, tako i dokumentaraca.
    Jedini predlog koji imam jeste da ako možeš napraviš neki break na postovima, da ne izlaze celi, jer mnogo sadržaja ima i često mi se dešava ako otvorim dve ili tri kategorije potpuno blokira i mnogo vremena treba da se učita (pri čemu nemam problem sa kompom, virusima, protokom itd...)
    Čestitam i samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala najlepse, napravicemo nesto da ne koci sto pre, posto mi se jos par ljudi zalilo na isti problem,hvala na sugestiji svakako

    ОдговориИзбриши