понедељак, 9. јануар 2012.

Two of a kind!



Danas sam zeleo napraviti neki mikstejp pregled posto toga nije bilo neko vreme, znaci hteo sam staviti jedno desetak mikseva pa vi slusajte do prekosutra, ali shvatih da ce vam biti dovoljna i ova dva miksa koja cu vam predstaviti danas posto se zaista ne zna koji vise JEBE KEVE!!!Iako naslov kaze two of a kind, jedino po cemu su ova dva miksa ista je njihov kvalitet i kolicina dopeness-a, muzicki se vrlo razlikuju, ustvari nemaju veze sa vezom, a o cem se tu radi?Paa, prvi miks se sastoji striktno iz balkanskih mashup vrijanti, znaci trube i to one srbijanske uglavnom, manje ima onih ovcarsko-kablarskih varijanti na koje smo uglavnom navikli od balkan beat i balkan mashup DJ-eva, zbog cega ja i nisam nesto preterano lud za ovim zvukom, ali kada su u pitanju Misje Rigolitch ili ovi momci, odnosno belgijski duo Balkan Hotsteppers u startu znam da ne mogu pogresiti.Tako je, belgijanci izgleda mnogo volu kad im srpska truba zatrubi a bogami i stare hip-hop ritmove i matrice, tako da ne razmisljajte mnogo nego odslusajte obavezno, satisfaction guranteed, sto bi rekli makedonci.To je prvi miks za danas, drugi miks je kao sto rekoh, totalno drugaciji a opet jako, jako dobar, odlican ustvari i na njemu mozete cuti uglavnom bashment zvuk i dancehall novije generacije iako ime mozda to i ne govori.Da li je u pitanju sala ili sta, ovaj miks se zove Surya dub and nonstop bhangra reunite miks, tako da sam ja nesto tako i ocekivao, ali se uopste nisam razocarao kad sam cuo o cem se vodje radi, znaci strikno riddimi i to nas koji e!Kroz ovo muzicko putovanje ce vas voditi cuveni i preiskusni gospodar bashment i barefoot zvuka, Kush Arora iz San Franciska.Znaci stara proverena njuska, ocekivao sam jako kvalitetno sranje ali ovo je zaista totalni KONZA!Pa da ja ne tupim tu vise, evo mikseva dole pa slusajte, skidajte i uzivajte a mi ce se vidimo posle, caosss!!!!






Нема коментара:

Постави коментар