уторак, 10. јануар 2012.

Poremecene macke olosi, satanin otpad i ostala bagra


Prvo i prvo, moram da vam kazem da ovaj post pisem zato sto mi je ucenjena glava i zato sto mi je izvesna osoba pretila da ako nastavim samo da pisem o elektronici da sam totalno najebao, cak toj osobi cije puno ime necemo otkrivati iz mojih sigurnosnih razloga, tako da cemo ga u nastavku teksta zvati Dzoni, nije bilo dovoljno da stavim tu bilo sta sto bi zadovoljilo njegov instancani, pankerski ukus nego jos ima i specijalne zelje, eeeej bre!A evo i ukratko kako se taj nemili dogadjaj odigrao sinoc.Nista, sedim ja sa nekom ekipom u kafani sinoc kad mi zazvoni telefon, alo, javim se ja kad sa druge strane cujes sledece-jeli brate, kako ti je ovo sranje od bloga, nema nista, sve neko sranje, nemoj da se zajebavas, sledeci put kad budem pogledao hocu da vidim post o Sparky-ju iz Demented are go, coveku o kome sam vec pisao na ovim stranicama, ali ne, to nije dovoljno, covek se ne zadovoljava postovima o Dementedima, vec on oce Sparky-jeve side projekte da slusa, nema veze sto nema nigde ni reci o njima, niti ima bilo sta da se nadje o njima na netu, ti se Vladimire snadji, ako zelis da zadrzis zivu glavu na ramenima.I eto sad, sta cu, moram da pisem o Demented Scumcats-ima, sto i nije bio toliki problem, ali i o Satans Rejectima, bendu koji je Sparky u vreme svoje najvece bolesti i paranoje napravio u Americi sa clanovima benda Deadbillys.
Satan Rejects su nazalost snimili samo jedan demo sa pet odlicnih pesama, i mogu vam reci da je to zaista velika steta posto moram priznati da pored prvog albuma Demented-a, ovo je nesto zaista najkvalitetnije i najbolje sto sam cuo od Sparky-ja ikada, malo manje punkobilly a malo vise kantri prizvuka i pomalo goticke pesme o smrti i o uobicajenim temama kojima se Sparky bavi ali nekako malo ozbiljnije i sa malo vise stila, plus orguljice i zenski prateci vokal, ma totalni zakon.Kao sto rekoh bend nije dugo postojao posto su Sparky-ja ubrzo deportovali iz Amerike, pod raznim optuzbama za nasilno , nekontrolisano ponasanje, gudru i ostala sranja kojima se ovaj gospodin godinama kiti.Taj prvi i jedini demo mozete skinuti na ovoj adresi OVDE!! a evo i jedne fine pjesnice, odslusajte pa da se vratimo na pricu...


Eto culi ste zasto kazem da je zvuk malo drugaciji, cak poeticniji, nikako losiji, posto se onako bas oseca tama i mrak na ovome izdanju, a malo manje perverzna, gore strana mladog Sparky-ja.Medjutim, njegov side projekat koji je zapoceo jos na ostrvu, odnosno pre odlaska u Ameriku je svakako mnogo priblizniji originalnom Demented a Go! zvuku i ideji i iskreno da se bend ne zove tako, kako se zove, realno se ne bi ni izvalila razlika, sto naravno isto nije uopste lose.Za one koji ne znaju a zanimalo bi ih, Demented Scumcats su projekat Sparky-ja i momaka iz jos jednog cuvenog psychobilly benda a to su legendarni Kilgonz.Prvi demo su snimili 2003.godine, pa je u medjuvremenu Sparky drkao po americi, a kada su ga vratili ko poslednjeg kera odande, bend se okuplja i snima i ceo album pod imenom Splatter Baby, 2005.godine.Sta da vam kazem, teme i muzika su vrlo slicni originalnim Dementedima, samo je produkcija malo ispeglanija i gitare su malo tvrdje, vise vuce na neki punk n roll i cak punkobilly varijantu, ali svakako odlicno!Tekstovi klasicni, vrlo krvavi prljavi a pre svega perverzni preko svake granice, evo samo par imena pa ce vam sve biti jasnije.Pored naslovne Splatter Baby, tu su jos i White Stocking tops, Pitchfork Blues, Holocaust Island, Snail Train, Hillside Strangler i mnoge druge.Savrseno ako ste prljavi, perverzni, dzanki psiho manijak i ne znam sta cekate, posto citaoci ovog bloga uglavnom spadaju u tu kategoriju, nego album skidajte OVDE!!! Evo i naslovne numere, eto Dzoni, napisao sam, ne moras da prljas ruke na mene.Nista, svi zadovoljni, uzivajte pa se gledamo!!!



Нема коментара:

Постави коментар