субота, 31. март 2012.

Bullshit or not?-Government 4000 Soundcloud Roundup-Osmi Dio!!!


Kao sto sam bio i najavio, sinoc smo bili na zurci u Disko Stekeru, na neciju zalost a na moju veliku radost pojavila su se samo dva DJ-a od najavljenih cetiri, i kazem na moju srecu ne zato sto nije bio Neki Stranac vec zato sto su nastupila moja dva omiljena DJ-a i to su nastupali na miru i bez zurbe i presije a rec je o gospodi Marsi i Government 4000-u.Sta da vam kazem, da mene neko pita, ova dva momka bi trebali sto cesce da nastupaju zajedno posto su svakako dobitna kombinacija, Vlada kao stariji i iskusniji DJ a Marsa kao mladi DJ, zeljan svirki i gladan vase krvi.Bilo kako bilo, zurka je bila do jaja al stvarno iako sam ja bukvalno pobegao oko keca za Zemun i na zalost se nisam ni pozdravio sa gospodinom Popovicem, ali vidim da se nije naljutio pa me je danas obradovao njegovim novim Soundcloud Roundup-om, osmim po redu, ponovicu po stoti put, mojoj omiljenoj rubrici na ovome blogu.Nadam se da ste se vec navikli i navukli na ovaj segment nase Muzike za igru, kao i obicno evo desetak novih pesama i preporuka iz sfere Globalnog bass zvuka.Ovaj round up malo manje global a malo vise tvrdji klubski zvuk, ali nista ne brinite, kad Dovla to spremi to ne moz da ne valja, uostalom sta vam ja pricam, evo novih predloga dolje pa vi izvolite, uverite se da li ja bulaznim bez veze il ne.Hvala bratu Dovli, nadam se da cemo ga ponovo slusati uzivo i da ce ova ideja o saradnji njega i Marse zaziveti i da cemo ih vidjati sve cesce.Eto, ako neki klab ovner ovo cita, zna sta treba da uradi.Tako, uzivajte uz novi Bullshit or not? roundup da se gledamo kasnije, caosss.....














Нема коментара:

Постави коментар