уторак, 27. март 2012.

Gang of friends


Opet najavljujemo zurku, ovoga puta ne moju i Marsinu, posto smo mi izgubii nas termin na Office-u i to zbog nikog drugog do gospodina Dejana Cukica, ako nista eto razoga da ga mrzimo jos vise.Jebeni Dejan Cukic, kakva ironija.Nema veze, bice nesto jos bolje i moj koleza Marsa ce ipak nastupati u petak posto se najzad uguzio medju ove, malko vece, bolje i poznatije njuske a to su gospoda Neki Stranac i Government 4000 koji svakako nisu retkost na ovim stranicama posto vec znate moj stav da zasigurno vrede najvise na ovoj nasoj jebenoj DJ sceni.Uz sve njih i gospodin Stung, znaci pun kurac dobrih DJ-eva, striktno Moombahton zajebancije i sve se to desava  u petak u klubu Geca Disko Steker, ja neam pojma de je to, al ce saznamo obavezno posto se ovo ne propusta.Znaci,  sve sami pioniri Moombahton zvuka u Srbiji, obavezno dodjite, sigurno ce biti do jaja.Nista, ce se vidimo tamo a ja sam vam u to ime spremio dva nova miksa od strane glavnih aktera za to vece, plus novu stvar od sefa, cisto da cujete sta cete moci cuti uzivo u petak ako ne budete smorene, lenje cave.Znaci, novi miksevi od Gavrmenta i Marse, svezi od pre neki dan, a za kraj oficijalna Neki Stranac himna, nako ekskluziva za laku noc.Ali pre svega toga, posto su ovde danas sve drugari, evo da pustim i novi miks od DJ Steal-a iliti burazera Bosketa u daljini, malo drama za zagrevanje, odlican miks za razmrdavanje misica, sto telesnih, sto mozdanih, a posle toga  strikli zajebani  moombaton, nju saund of di andergraund, sto bi rekli.To je to drugari, uzivajte, dodjite na zurku i to, pa ce se vidimo.Ajmo, bata Boskice udri....

 









2 коментара: