уторак, 20. март 2012.

Repa i masti....


Uglavnom, zurka koju smo najavili za subotu  u Laici je bila do jaja, Neki Stranac pokidao, klub jako fin(mada je zvuk totalni tresh) , bilo dobrih riba, cepala se Moombahtonchina striktno, sto je meni svakako bilo osvezenje na ovoj nasoj klubskoj sceni, koja generalno nema nista da ponudi novo i zanimljivo pa zato ja i ne izlazim po klubovima kao nekad, stvarno jako retko, mozda par puta godisnje i sve me smara vec godinama al u subotu sve bilo do jaja.Jedino sto ja nisam bio uoste do jaja, mnoogo sam se izuo, ekserimentisao sam kao nekada, ustvari mnogo gore, mnogo, mnogo gore.Uglavnom, svaki trag mi se gubi oko nedelje ujutro kada sam ostavio kumove Malishu i Dzonsona da kuntaju u kafani nako odkinuti i da smaraju brata Jocu iako je radio tries sati i kada sam ja vec bio u tolikom fleshu da otpalim u nepoznatom pravcu cak i za mene samog.Nema veze, sve ovo vam pricam zato sto se bukvalno ne secam zadnja dva dana i nisam bas spreman niti sposoban da pisem neku recenziju onoga sto sam nasao juce u nekom bunovnom stanju.A to nesto je nesto cega bas slabo ima na ovom blogu, skoro uopste ustvari, a radi se o domacem repu i drum n bass-u.U ovu temu se zadnjih godina razumem koliko i u lov na ajkule, posto od domaceg drama uvek rado cujem brata Rahmanija na nekoj zurci, posto je uvek kidao uzivo sto verovatno svi znate a od domaceg repa sam samo slusao klasike poput ranog Sunshine-a i Bad Copy i te fore, ono sto je meni stvarno zanimljivo, za ovo ostalo ne znam bas, to je otrprilike to gde sam ja stao.Medjutim, u zadnjih godinu, dve igrom slucaja sam saznao i skinuo par izdanja nekih novih ljudi na ove dve scene i bio vise nego prijatno iznenadjen a prvenstveno mislim na sada vec svima dobro poznate Blaya Dub Playa iz Munzeta  i drum n bass producenta Mr Fokus-a iz Zajecara.Ono sto spaja ove ljude je izdavac, odnosno MAST netlabel koje sam poceo pomalo da pratim i skontao da se tu vise radi o ideji, odnosno ujedinjavanju ovih sfera i izdavanju besplatnih izdanja mladih, neafirmisanih producenata i MC-jeva.Ta ideja o celom DIY sablonu i saradnji ljudi iz svih krajeva Srbije, ne samo ovih pozera iz BGa se meni svakako jako dopala i reko aj da podrzim ove ljude iako realno ne znam mnogo o njima.Ima nekih imformacija na fejsu al mene tamo nece gledate pa se raspitajte sami posto znam da blejite na tom sranju po ceo dan.Bilo kako bilo, ono sto znam da je ova ekipa izdala jednu bas onako gotivnu kompilaciju sa remiksima nekih vec izdatih numera na ovom label-u u nekim novim aranzmanima producenata iz iste kuce.Opet odlicna ideja i ja sam se svakako obradovao posto sada najzad imam drum remikse dve pesme koje su mi se jako svidele jos odavno a to su Bvanina Killa from Manilla i Bdat Dzutimove Nazad u danu obe remiksovane od strane ESK-a iz Panceva.Pored ovih ljudi tu su meni mnogo manje poznati ali iznenadjujuce gotivni Majki P, Lider, Lejzi Reps i drugi.Leskovac uglavnom u kuci, koliko sam skontao, juzna pruga svakako ima cime da se pohvali sto mozete cuti ako besplatno skinete ovu kompilaciju.Znaci, domaci rep i dram i to jako dobar, svaka cast ovim ljudima sto se cimaju i rade zajedno, full support za njih, evo i par stvari koje sam pomenuo cisto da skontate o cem se tu radi a ispod i link za skidanje.To mu dodje to, vidimo se cim prije, aj zdravo...









Нема коментара:

Постави коментар