четвртак, 22. март 2012.

Ruffneck BASS!!!


U proslom postu sam malo pisao o domacem, modernom drum n bass-u i tu sam napisao kako ja bas i nisam nesto upucen u ovu muziku i scenu sto sada kada sam malo trezveniji i normalniji, moram demantovati posto su drum i jungle sigurno bile jako bitne stavke u mom muzickom odrastanju tokom devedesetih i svakako je to bio zvuk koji smo moja ekipa i ja preferirali radije nego li tehno, trens i ostale gluposti.Ono sto sam ja hteo reci je da sam u poslednjih desetak godina ja jednostavno izgubio interesovanje za ovu scenu odnosno da nisam bas pravi covek za tu temu u smislu da nisam bas apdejtovan poslednjih godina ali dram svakako mnogo volim, pogotovo onaj najstariji sa pocetka devedesetih.Vec sam vam na ovom blogu dao jednu moju omiljenu jungle kompilaciju i prikazao vam jedan simpatican dokumentarac iz 91-92. godine koji je govorio o nastancima jungle muzike u Engleskoj a evo veceras sam vam spremio logicni nastavak tog filma odnosno jedan kratki ali vrlo gotivni filmic o periodu kada je drum(barem po meni) bio nesto najmodernije u to vreme i nesto sto je najvise obecavalo da bude buduca velika stvar.Da li se to desilo ili ne, ja nisam bas siguran, ono sto je definitivno da danas i mala deca znaju sta je dram zahvaljujuci nekim meni jako dragim ljudima koji se pojavljuju u ovom filmu a to su prvenstveno Full Cycle ekipa, odnosno Roni Size, DJ Krust i ostali, kao i meni mnogo drazi Smith and Mighty poznati kao i More Rockers ekipa.Ono sto ove ljude spaja je isti postanski broj tj. i jedni i drugi dolaze iz Bristola, koji je najpoznatiji po bendovima poput Portishead-a i Massive Attack-a ali je svakako i meka Drum and Bass-a kakvog mi znamo.Svakako jako bitno i obrazovno stivo za svakoga ko prati i voli ovaj zvuk, tako da ne cekajte nego pustajte i uzivajte.Evo toga isod, a ja da vam samo jos kazem da moj brat Marsa vrti neki denshol u sobarici veceras onako nenadano tako da ako ne radite nista a volite Dzamejka saund svi trk u sobaricu veceras.To je to sto se zurke tice a evo i najavljenog dokumentarca o Bristolskom dramu tih vec sada davnih devedesetih godina.INDZOJJ!!!




Нема коментара:

Постави коментар