недеља, 11. март 2012.

Riddim masinerija!


Evo najzad jednog novog celog izdanja koje je toliko dobro da bi cak i vredelo izdvojiti pare za njega, ko ima naravno.Ko nema nek se snalazi kako zna i ume, nije greota krasti ako nemas, jel tako?Tako je.Elem, posto necete da slusate nas novi miks nikako iako jebe keve, da se mi vratimo nasem uobicajenom programu, veceras nesto jako lepo a radi se o novom albumu jednih od meni najdrazih likova na polju elektronskog reggae-a i dancehall-a novijeg datuma, sound bwoy killerima znanim kao Dreadsquad.Pisao sam malo o njima, meni omiljena Poljska ekipa ikada, momci koji su svoj stil gradili na raznim predobrim editima reggae i dancehall pjesmica, tako postaju soundsistem poznat sirom evrope i zadnjih par godina rade svoje stvari sa raznim proverenim regedubdansol facama i tako lagano ali sigurno postaju jako prepoznatljivo ime medj svim nju skul dredlok ekipama sirom sveta i neko na cijoj produkciji zavide i Englezi i Jamajkanci.Totalni kraljevi koji su skupili svojih zadnjih par singlova, dodali par novih stvari i izdali album koji je svakako nesto najzabavnije i najkvalitetnije sto se pojavilo ovih dana na bilo kom muzickom polju, ako mene pitate naravno.Od samog spiska gostiju zaboli glava, tu su izmedju ostalih ska legenda Dr.Ring-Ding, kraljica bashmenta Lady Chann, ol skul veterani U-Roy i Tenor Fly, mladje face poput Jahdan Blakkamora i El Fata-e, kraljevi densola Ward 21 i mnogi drugi.Ne zna se koja je stvar bolja od koje, meni naravno Money ah dem God al to je hit vec poodavno, ostale pesme su stvarno do jaja sve do jedne i ovo je svakako album koji ce se dosta vrteti u predstojecim danima.Mozda ja i ne mogu da budem objektivan kad je ova banda u pitanju posto rade sve ono sto ja bas gotivim a ovde je u pitanju neki novi klubski reggae zvuk koji svoje korene vuce iz ska i digitalnog reggae zvuka, znaci ne moze da ne valja.O produkciji da ne pricamo, momci prosto kidaju.Nisam namerno ovo da stavljam na skidanje, posto su Poljaci totalni carevi i sve rade sami pa ne ide njih da krademo a i ceo album mozete cuti na Soundcloud-u, ondnosno ispod ovog teksta.Pa da ne duzimo tekst jos vise nego da lepo pustite ovo i da uzivate.Aj, polako.....



Нема коментара:

Постави коментар