уторак, 13. март 2012.

Tha Jedi Masta


Pio sam, duvo i radio ceo dan i opet pio i duvo i glava me otkida al mi se ne spava opet i onda ide ona stara dilema, sta slusati a ne baciti peglu?Srecom postoje ljudi poput DJ Yode koji su poslati na ovu planetu da zabave kad je to i apsolutno nemoguce.Meni licno jedan od top 5 DJ-eva na svetu i svakako u prva tri koja bi gledao uzivo, jedan jedini DJ Yoda, poslednji zabavni hip-hop DJ na planeti zemlji.Veceras  njegov noviji miksic ili kompilacija, posto dobivate svaku stvar zasebno, u stilu meni najdrazih Cut and Paste kompilacija, ovoga puta onako strikno fo ol skul rep fanove, svakako totalna zakoncina i kompilacija koju morate imati ako volite repchugu i skrech u Yodinom maniru naravno, sve blesavo i nenormalno i to potpuno  besplatno i legalno.Evo ispod kucajte adresu i to, skidajte i uzivajte, lep provod zelim al pre svega toga gospoda Brian I Peter Griffin.So, havent you heard?




Нема коментара:

Постави коментар