четвртак, 12. април 2012.

DJanshol MASSIVE!


Danas imam specijalnu cast da najavim zurku koja je najavljena kao dogadjaj godine i nesto sto i nisam morao da reklamiram posto je sigurno da ce sobarica sutra vece biti dupke puna i svi znamo koliko moj blog moze promeniti tu cifru, ali ja imam veliku zelju da to izreklamiram posto ako mene pitate to zasigurno jeste dogadjaj godine(barem za sad).Spetljo sam se malo ali nema veze, zurka koju bih zeleo najaviti ce se odrazati sutra vece, odnosno u petak 13.(buhahahaaa) u klubu Francuska Sobarica i nosi naziv Massive Night a radi se o reggaedancehallDNBjungle soundclash-u na kome ce nastupati striktno cream della cream srpske dancehall i DnB scene.Pretpostavljate ko bi to mogao biti ali ipak da vam kazem da su zvezde veceri svakako DJ Rahmanee i Blaya Dub Playa, ali ono cemu se ja najvise radujem je nastup Sv.Sevqet-a ili brata Mojneta i njegovog vernog pratioca DR Laz-a.Eto najzad smo i to docekali, a uz njih i predstavnici MAST netlabel-a, Kul King Kuler i Shuckal.Znaci bolje od ovoga ne moze, bice do jaja bez sumlje i nema potrebe da vas zovem kad znam da cete doci sigurno.Nista, vidimo se tamo sutra vece a u to ime evo par novih pesmica od ucesnika programa, prvo Sevqet i Laz, posle nova stvar brata Rahmanee-a, kao i cuveni remiks Blayine numere Nimfo a za kraj jos jedan novi Jungle remiks ovih momaka, cisto da znate sta sutra da ocekujete.Nista, cuvajte se pa se gledamo, pozdrav....










2 коментара: