четвртак, 12. април 2012.

Kao majsko sunce u suton kad zadje....


Ovaj post nije moj, ovo je post gospodjice Ivane Rasic poznatije kao Sajsi MC koja vrlo retko mene cima da nesto stavim na blog tako da sam odmah shvatio da se ne radi o bilo cemu.Sta cu, brze bolje poslusah po naredjenju  i mogu vam reci da se ni malo nisam pokajao, psihodelija, dubstep, hiphop, Srbija brale sve u deset minuta i iskreno vam mogu reci da  skoro nisam cuo bolji autorski miksic, znaci decko totalno objasnio.On se krije iza imena L2K ili L-Free a pravo ime mu je Slobodan Stojicic i dolazi iz Leskovca, Ivana kaze da radi svasta, cak i mumbaton, sto svakako podrzavamo  i to je otprilike sta ja znam o ovom mladicu.I da jebe kako pravi ziku i to je to.Nema veze, siguran sam da cemo tek cuti za njega do tada neka muzika govori za sebe, mislim da ce to biti dovoljno.Evo kratkog miksa Butaj Djuture Vol 1, kako sam razumeo prvi u nizu od mnogih, obavezno odslusajte, stvarno totalna preporuka ali pre svega toga prvo otkrijte sta to cuva deda Raca.....







Нема коментара:

Постави коментар